Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bleieavtaler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 19:13   #21
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bleieavtaler

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, og du er her på forumet for å spre desinformasjon? Gotcha! Haha! :peker anklagende:

Mener du å insinuere at de 1500,- eller noe innleggene mine har vært helt uten mål og mening, bare mens jeg venter på en anledning til å belære dere om varehandelen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:15   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere kan ikke klage over bleiekrigen, altså.

Da sektstenåringen min var baby kostet en bleiepakke 70 kroner, og bleier var ALDRI på tilbud.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:19   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dere kan ikke klage over bleiekrigen, altså.

Da sektstenåringen min var baby kostet en bleiepakke 70 kroner, og bleier var ALDRI på tilbud.

Det var samme prisen i 1996 da vi hadde vår eldste som baby.

Jeg skal hamstre når lillebror er født. For oss som har opplevd ordentlig dyre bleier er dette virkelig gibortpris.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:20   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klager ikke.

Gammel 24-09-10, 19:31   #25
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Dette er ikke akkurat uvanlig altså. Det er helt vanlig å gå i minus på varer veldig mange kjøper, det tas igjen på alt det andre kundene kjøper. Kjedene taper ikke på det totalt sett, såpass tiltro til at de kan drive butikk bør man ha.

Norvegia og G35 brunost er også sånne varer.

Så egentlig er det vi som ikke handler bleier som blir lurt, for vi må betale litt mer for de andre varene sånn at butikkene har råd til å gå i underskudd på bleier og barnemat. Ikke handler jeg taco og kjøttdeig heller

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:33   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Mener du å insinuere at de 1500,- eller noe innleggene mine har vært helt uten mål og mening, bare mens jeg venter på en anledning til å belære dere om varehandelen?

Ja! :skingrestemme: Infiltratør!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:34   #27
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Så egentlig er det vi som ikke handler bleier som blir lurt, for vi må betale litt mer for de andre varene sånn at butikkene har råd til å gå i underskudd på bleier og barnemat. Ikke handler jeg taco og kjøttdeig heller

Du kan vel si det sånn ja. Men du kjøper helt sikkert andre ting som butikkene har priset lavere enn innkjøpspris. Alt som er med i vgs matbarometer pleier å være kraftig underpriset.

Gammel 24-09-10, 19:35   #28
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Ja! :skingrestemme: Infiltratør!

Hun sier at jeg er faahaaake!

Gammel 24-09-10, 19:36   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåh, jeg er selvfølgelig her bare for å få folk til å kjøpe overprisede konsertbilletter, så fett nok.

Gammel 24-09-10, 19:37   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

(Er det veldig opplagt at jeg ikke klarer å involvere meg i en bleietråd på ordentlig? Betyr det at barna mine har blitt store? )

Gammel 24-09-10, 19:37   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jamen, M, nå er det så billig med bleier at det er bare å trø på dem bleier, og ta en ny runde.

Gammel 24-09-10, 19:39   #32
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

(Er det veldig opplagt at jeg ikke klarer å involvere meg i en bleietråd på ordentlig? Betyr det at barna mine har blitt store? )

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jamen, M, nå er det så billig med bleier at det er bare å trø på dem bleier, og ta en ny runde.

Gjør det, gjør det.

Gammel 24-09-10, 19:40   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kan kjøpe til bikkja, hender det er litt pes å dra seg opp om morgenen for å lufte ham. :vurderer:

Gammel 24-09-10, 19:42   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Eller man kan spare til barnebarna. Se på det som en investering.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:44   #35
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bleiekrig... Pføyt, jeg husker da jeg var student, da var det ølkrig. Me like.

Gammel 24-09-10, 19:54   #36
Left
Passiv

Standard

Tror dere dette gjelder om 9 mnd også?

Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:56   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Da får man nok betalt for å bruke bleier, sjugger. Småbarnsforeldrene nutildags, altså. Bortskjemte! Nei, det var noe annet da jeg hadde bleiebarn, ja!

Gammel 24-09-10, 20:14   #38
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hvem er det som er billigst nå? Kiwi?

Det tror jeg kommer an på hvilket merke man handler. Coop har sitt eget merke som de har halvert prisen på, og når de i tillegg gir 10 kroner i bleierabatt til medlemmer, så koster en pakke Coop-bleier (som også var best i test) 4,50! Slå den, sier jeg bare

Gammel 24-09-10, 20:18   #39
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tror dere dette gjelder om 9 mnd også?

Hva skjer da?

Gammel 24-09-10, 20:22   #40
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det tror jeg kommer an på hvilket merke man handler. Coop har sitt eget merke som de har halvert prisen på, og når de i tillegg gir 10 kroner i bleierabatt til medlemmer, så koster en pakke Coop-bleier (som også var best i test) 4,50! Slå den, sier jeg bare

Høh? Jeg kjøpte en sånn pakke i går, for vanligvis-tøybleiejenta bruker papir på natt. Jeg brukte Coop-kort, så det innebærer vel at jeg betalte hele 4,50 kroner for 58 bleier. Ikke ille.

Svar

Emneord
bleier, innkjøp, storfamilie

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.