|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester og er på byen kanskje 5-6 ganger pr år. Skulle gjerne vært enda mer sosial på det feltet, men for mye av det gode er ikke bra, det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?fester aldri jeg...
![]() |
![]() |
#23 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Nei, jeg fester ikke mye og er vel aldri ute på byen. Men det var jeg ikke som ungdom eller da jeg var i 20-årene heller. Men jeg elsker å være sammen med gode venner og gjerne drikke litt ja.
![]() |
#24 |
Pauset
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
Jeg syntes ikke fyllesyk = man har festet. Jeg er sjelden redusert dagen etter jeg også, og kan ha fått i meg en del for det. Andre ganger kan man bli litt sliten, men ikke ha drukket noe særlig. Dagsform spiller mye inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Niks. Jeg er rett og slett mettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
This is normal!
|
Jeg synes det er litt rart å kalle andres måte å leve på trist fordi de går ut og er sosiale ofte. Jeg synes også du formulerte deg uheldig når du synes folk burde ha "andre verdier" fordi de har nådd en viss alder. Det høres nedlatende ut i mine ører.
![]() |
![]() |
#28 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Jeg er alene med ungene annen hver uke, og har følgelig de motsatte ukene fri. Ettersom jeg ikke har en ny kjæreste å henge hjemme med, så er jeg da ute annen hver helg.
![]() |
#30 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester sjelden i dag. Et par ganger i året er det skikkelig PARTY! med påfølgene søndag ettersom betalingsevnen ikke lenger står i stil med tålegraden. Mannen og jeg tar ofte en øl eller deler ei flaske vin fredag og/eller lørdag kveld. Oftere enn før er vi invitert til middager med drikke, det går gjerne rolig for seg, men innimellom blir det litt ekstra festlig.
![]() |
#31 |
|
Noen har glemt å fortelle dette til min sosiale omgangskrets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Da har jo jeg også et år igjen! Får finne frem danseskoene og sette kurs mot byen |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
har tatt seg sammen
|
Jeg har alltid foretrukket å ha muligheten til å prate med andre. Det trenger ikke være mindre fest for det, etter min mening.
![]() |
#34 |
kan tilsettes alkohol
|
Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!
![]() |
#35 |
Tilpasser tittel
|
Dette har vært meg siden -08 tipper jeg, men begynner å bli litt sliten nå gitt.
![]() |
#36 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fullstendig enig. Å stigmatisere folk i midten av tredveårene på den måten er snerpete, hurpete og fordomsfullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er god og full flere ganger i halvåret, ja, og fløyelsbrisen minst et par ganger i måneden. Jeg liker å feste, og har venner som liker det, selv om vi har barn og er etablerte og langt fra verdi-løse.
![]() |
#39 |
I farta!!
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Blir ikkje så ofte men syns det er veldig kjekt å reise på party/fest. Drikker alkohol men blir ikkje full, berre i ekstra godt humør.
![]() |
#40 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Et glass vin eller tre i ro og mak, evt sammen med et par venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|