![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() BHHjeeeelp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BhTriumph har de beste bh`ene synes jeg.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: BhTriumph er veldig bra, Chantelle også + flere andre som jeg ikke husker navnet på nå. Jeg har tidligere hatt Lindex egne (?) merke Mary et eller annet og de var jeg også fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bh
Jeg gikk til en liten butikk i andre etasje på Aker Brygge. Veldig dyrt, men jeg fikk en BH som holder hva genseren lover.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: BhTriumph. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: BhDet kommer kanskje an på hvilken störrelse du bruker? Triumph passer ikke til meg. (Jeg er spinkel og bruker ca. 70b.) Faktisk er det rimelige BH-er på H&M som passer best til min kropp.
![]() |
![]() |
#8 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BhLiker alt av microfiber med spiler..gode og tøyelige og holder alt på plass.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Bh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: BHSom de andre sier, det kommer an på størrelsen din. Jeg er miss BigBoobs 2007 (og særlig nå) og liten rundt ryggen, så ingenting som selges utenfor "ordentlige" undertøysbutikker funker. Jeg ville uansett gått til en slik en, sånn at du får hjelp til størrelsen din. Bor du i Oslo, kan jeg anbefale LaSenza i Ullevålsveien, der får du virkelig kompetent hjelp. Hvis du synes det blir for dyrt å kjøpe der, har du jo likevel fått tips!
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: BHJeg har handlet mange "feil" bh`er iallefall
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: BHLindex sine passer mine 75D-pupper aller best. Jeg tror egentlig man bare må prøve seg frem. |
![]() |
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: BH
Fantasie er bra. Og helt enig; de fleste velger for liten cup - og for stor rundt. Det er IKKE fint med bakstykket langt oppå ryggen! Da får man aldri støtte.
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: BH
Jeg hadde 70 rundt da.. men måtte ha det på det strammeste. Så da sa dama i butikken at jeg burde gå ned til 65. Og det gikk helt fint. Så nå har jeg 65 G!
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: BhJa, man skal alltid begynne på det ytterste hakket når BHn er ny, når den tøyer seg kan man gå innover. Det er det mange som gjøre feil (det gjorde jeg også). Og mange har for liten cup |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: BHOm man har litt størrelse på puppene, så bør man uansett unne seg et besøk hos en bra undertøysforretning. Da får man god veiledning på hva man skal ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: BHDu må prøve deg frem. Lindex hadde kampanje med ta tre, betal for to. Jeg endte opp med 2, fordi jeg fant ikke den tredje som passet. Ikke en gang to like trenger å passe.
![]() |
|
|