Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 13:54   #1
hæppi
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
hæppi har et hav av muligheter foran seg
Standard

BH

Hjeeeelp!

Trenger virkelig råd om gode bh-merker.
Hvilke har du god erfaring med?

hæppi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 14:03   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bh

Triumph har de beste bh`ene synes jeg.

Gammel 15-02-07, 14:11   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Triumph er veldig bra, Chantelle også + flere andre som jeg ikke husker navnet på nå. Jeg har tidligere hatt Lindex egne (?) merke Mary et eller annet og de var jeg også fornøyd med.

Jeg anbefaler deg virkelig å gå til en butikk der du kan få hjelp. Mange har faktisk feil størrelse på BH. Jeg gjorde det etter at jeg hadde ammet ferdig. Hun mente at jeg skulle ha 75C (noen ganger til og med opp mot D, til tross for at de ikke er så store) i stedet for 80B. I tillegg gjør det veldig stor forskjell om man har stroppene riktig eller ikke. Man kan lære seg veldig mye om man kommer til riktig person. Jeg vet hvor jeg skal gå, men det er 50 mil unna i Sverige så det er vel litt langt unna

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 15:41   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg anbefaler deg virkelig å gå til en butikk der du kan få hjelp. Mange har faktisk feil størrelse på BH.

Jeg gikk til en liten butikk i andre etasje på Aker Brygge. Veldig dyrt, men jeg fikk en BH som holder hva genseren lover.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 15:44   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Triumph, Chantelle, Abecita og LaPerla har veldig gode bh-er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 16:40   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Triumph.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:05   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer kanskje an på hvilken störrelse du bruker? Triumph passer ikke til meg. (Jeg er spinkel og bruker ca. 70b.) Faktisk er det rimelige BH-er på H&M som passer best til min kropp.

Gammel 15-02-07, 17:21   #8
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Liker alt av microfiber med spiler..gode og tøyelige og holder alt på plass..

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:29   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer kanskje an på hvilken störrelse du bruker? Triumph passer ikke til meg. (Jeg er spinkel og bruker ca. 70b.) Faktisk er det rimelige BH-er på H&M som passer best til min kropp.

Samme her. Dessuten synes jeg H&M har kommet seg veldig på undertøysfronten de siste årene.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:51   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH

Som de andre sier, det kommer an på størrelsen din. Jeg er miss BigBoobs 2007 (og særlig nå) og liten rundt ryggen, så ingenting som selges utenfor "ordentlige" undertøysbutikker funker. Jeg ville uansett gått til en slik en, sånn at du får hjelp til størrelsen din. Bor du i Oslo, kan jeg anbefale LaSenza i Ullevålsveien, der får du virkelig kompetent hjelp. Hvis du synes det blir for dyrt å kjøpe der, har du jo likevel fått tips!

Men min erfaring er at det absolutt er verdt å kjøpe kvalitet. I hvert fall hvis du har litt å løfte på.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:53   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet mange "feil" bh`er iallefall

Nå har jeg gått til en undertøysbutikk her på Stjørdal, og funnet min favoritt bh!

Det er av merket "Fantasie", og den er KJEMPEGOD! Den sitter veldig godt, og løfter bra
Ikke er den så dyr heller, i underkant av 400 kr.

De aller aller fleste velger en cup under det de bør ha..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:55   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Lindex sine passer mine 75D-pupper aller best. Jeg tror egentlig man bare må prøve seg frem.

Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:58   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo nede i 65 rundt !
Så da "duger" ikke vanlige butikker som Lindex lenger ..

Gammel 15-02-07, 19:23   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har handlet mange "feil" bh`er iallefall

Nå har jeg gått til en undertøysbutikk her på Stjørdal, og funnet min favoritt bh!

Det er av merket "Fantasie", og den er KJEMPEGOD! Den sitter veldig godt, og løfter bra
Ikke er den så dyr heller, i underkant av 400 kr.

De aller aller fleste velger en cup under det de bør ha..

Fantasie er bra. Og helt enig; de fleste velger for liten cup - og for stor rundt. Det er IKKE fint med bakstykket langt oppå ryggen! Da får man aldri støtte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:24   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er jo nede i 65 rundt !
Så da "duger" ikke vanlige butikker som Lindex lenger ..

Ville følte meg kvalt jeg da. Bruker 75 rundt...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:31   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ville følte meg kvalt jeg da. Bruker 75 rundt...

Jeg hadde 70 rundt da.. men måtte ha det på det strammeste. Så da sa dama i butikken at jeg burde gå ned til 65. Og det gikk helt fint. Så nå har jeg 65 G!

(men har jo seriøst ikke særlig store pupper)

Gammel 15-02-07, 21:14   #17
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns Triumph, Chantelle, Abecita og LaPerla har veldig gode bh-er.

Ja Abecita og LaPerla har jeg også, de var noen av navnene jeg glemte. Veldig fornøyd med alle disse fire.

Gammel 15-02-07, 21:18   #18
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Ja, man skal alltid begynne på det ytterste hakket når BHn er ny, når den tøyer seg kan man gå innover. Det er det mange som gjøre feil (det gjorde jeg også). Og mange har for liten cup

I tillegg er formen på BHene veldig forskjellige, jeg har mer runde pupper og noen BHer er for spisse for meg.

Gammel 15-02-07, 21:38   #19
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Om man har litt størrelse på puppene, så bør man uansett unne seg et besøk hos en bra undertøysforretning. Da får man god veiledning på hva man skal ha.
De aller fleste ender opp med en annen størrelse enn de hadde på seg da de kom inn

Og om man går ned en størrelse rundt, så går man automatisk opp en størrelse i cup'en. Greit å vite!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:03   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Du må prøve deg frem. Lindex hadde kampanje med ta tre, betal for to. Jeg endte opp med 2, fordi jeg fant ikke den tredje som passet. Ikke en gang to like trenger å passe.

Ekspeditøren var en søt ung gutt på ca. 22 år, så jeg torte ikke å spørre om hjelp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.