|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?
Signerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
can-jur
|
Ja, litt sånn.
![]() |
![]() |
#23 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei, jeg pleier så og si aldrig og dra på uanmeldt besøk. Ringer altid og hører om det passer vist vi er i nærheten av noen venner og kunne tenket oss og stikke innom.
![]() |
#25 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Ja, jeg går på uanmeldt besøk til bestemor. Det er utrolig koselig å se hvor glad og overrasket hun blir |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Ja, vi gjør det. Men bare til folk som har sagt "det er bare å stikke innom altså!" for jeg vet jo at noen tenker sånn som mange av dere her.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei. Men synes det er greit om en venninne eller en av mannens kompiser dukker opp sånn på kveldinga uanmeldt. Det er enklere å håndtere, enn om en hele familie plutselig står der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Sperret
|
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei, det skjer vel aldri. Men jeg husker vi gjorde det på bygda da vi var små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Ja, det er trist.
![]() |
#32 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Bare til svigers. |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei det gjør jeg ikke, og jeg liker ikke når andre gjør det heller. Men jeg kjenner når jeg tenker etter at jeg savner at man kunne gjøre det. Hos foreldrene mine kom det stadig noen innom, da ble det en kopp kaffe og det man måtte ha for hånden, mye mindre styr enn om det kom inviterte folk. Kanskje vi går glipp av noe der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Da jeg vokste opp var det vanlig å gå på besøk til hverandre. Jeg vokste opp i Bodø by. På den tiden var mødrene gjerne hjemme. Det å stikke innom var mer vanlig enn å avtale besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?I sommer satte jeg meg ned en gang i fem minutter på trappa hos en dame jeg skulle se på en strikkeoppskrift hos. Uten avtale - hun var ute da jeg gikk tur forbi. Jeg føler meg helt gal og impulsiv og på grensen til påtrengende enda. |
![]() |
![]() |
#38 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei, ikke egentlig. Det hender kanskje på sommerstid at jeg kan stikke innom noen av mine aller nærmeste venner uanmeldt. Synes det er letter på sommeren, da skal man liksom uansett ikke inn til noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?Nei, aldri. Føler jeg trenger meg på om jeg ikke har gjort en avtale i forkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|