Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 17:52   #121
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Interference, er et kult nick. FarOutFishing er kult. Fra et annet forum kjenner jeg til et nick som er så bra at jeg er en smule misunnelig for at jeg ikke fant på det først, Ambi Valente,

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:55   #122
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er den skumleste.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:56   #123
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jøss, nå ble alle dere andre også råååsa.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:56   #124
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Å, det er sant - Olympia har også en rumpe i nicket sitt.
Men jeg er mer gjennomført.

Det er lov å drømme, ja.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:07   #125
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Fra et annet forum kjenner jeg til et nick som er så bra at jeg er en smule misunnelig for at jeg ikke fant på det først, Ambi Valente,

Det var nesten til å bli litt nostalgisk av ...

Jeg tror jeg liker Skremmern best - både nikk og avatar.

Gammel 01-09-10, 18:08   #126
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Og den tunga til Avelonia er den ekleste ... :grøss:

Gammel 01-09-10, 18:13   #127
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, takk, det var så altfor meget. Nesten litt flaut at så mange drar frem torsk.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:13   #128
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, så leste jeg bare HI.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:19   #129
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Missas signatur er bra. Jeg knegger over den støtt og stadig.

Sitat:

I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:57   #130
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sjuggerpløm er nevnt, og jeg vil gjerne nevne Dragen. Hun synes sikkert det er erketeit å bli nevnt, men nå er hun det

Gammel 01-09-10, 19:00   #131
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Avelonia hadde (har?) en veldig skummel avatar. Skumlere en Skremmerns til og med, selv om hennes er litt stilig. :innrømmer:

Nå når Avelonia har vært på banen, ser jeg at det var en annen med A-nick jeg mente. Husker bare ikke hva hun het.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:32   #132
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå når Avelonia har vært på banen, ser jeg at det var en annen med A-nick jeg mente. Husker bare ikke hva hun het.

Det var nok Atrulte.

Gammel 01-09-10, 20:02   #133
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aktus?

Gammel 01-09-10, 20:17   #134
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Husker ikke hvem som hadde den, men jeg lo litt av den derre strikke-vagina-avataren... :enkel:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:58   #135
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 01-09-10, 21:02   #136
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

jeg blir så nervøs av sånne greier, jeg, nå sitter jeg her og tenker: bør jeg skrive noe, eller er det kulere å holde seg helt unna tråden? Burde jeg også ha en rosa avatar, eller er det bare teit og prøverforhardt? :issues:

Eg er også litt der, kjenner eg. Samstundes så ville det ikkje passe seg med ei rosa Tante Sofie!

Gammel 01-09-10, 21:02   #137
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er hverken kul eller morsom
Får satse på spesiell, da
-og anti råsa!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:34   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg er også litt der, kjenner eg. Samstundes så ville det ikkje passe seg med ei rosa Tante Sofie!

Det kuleste er nok å mene at dette er en teit popularitetskonkurransetråd, samtidig som man fremhever seg selv ved å si at dette er noe man aaaldri ville lurt på selv osv. Jeg er så gammel at jeg er ferdig med å være kul, så jeg svarer alltid i sånne tråder. :file: Felles for alle disse tråden (som tar for seg nick, avatarer, signaturer osv.) er at de blir mileslange og full av verdifullt fjas.

Gammel 01-09-10, 21:40   #139
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Jeg har kul avatar. Jeg bytter jo litt innimellom, alt etter hvilken årstid det er. Jule-avataren min er sexy and hot as hell!

Gammel 01-09-10, 21:43   #140
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg fikk en koselig grønn prikk hvor det sto foreslått at jeg burde kalle meg Shero. Hvem er Shero, og var det en koselig grønn prikk eller

She hero kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Interference, er et kult nick. FarOutFishing er kult. Fra et annet forum kjenner jeg til et nick som er så bra at jeg er en smule misunnelig for at jeg ikke fant på det først, Ambi Valente,

See det var det jeg sa!

Men egentlig så måtte jeg bare kommentere Ambi Valente, det var et utrolig kult nick! I samme bane som Ane Rikke som jeg har sett et sted.

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Aktus?

Aktus.
Hvis du bytter nick til det så havner du definitivt i topp 10 gruppa hos meg altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.