|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg har opplevd innbrudd midt paa lyse dagen. Jeg sov paa sofaen ( |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Originala
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Det varierer. Vi voksne låser som regel av vane, mens Lillemor ikke gjør det. Prøver å huske å holde døra låst om natten, men har ved noen anledninger glemt det. Har også opplevd at døra har vært åpen når vi har våknet om morgenen, men jeg TROR det kommer av at Lillemor ikke har lukket døra ordentlig når hun har kommet hjem. Har i alle fall opplevd ganske mange ganger at hun ikke har lukket døra skikkelig, og jeg håper forklaringen ligger der framfor at fremmede har vært inne i huset mens vi har sovet. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser ikke på dagtid, Far låser døren etter "besøkstid" og dersom han ikke er hjemme låser jeg når jeg legger meg.
|
|
|
#64 |
|
can-jur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låste på natterstid en periode, etter at svigermor plutselig matrialiserte seg inne på soverommet vårt kl 3 om natten. At vi ikke fikk slag begge to er et under.
|
|
|
|
#65 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser når ungen er inne, ellers ikke. Det blir for mye flying inn og ut. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
En Som Trener
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Alltid!
|
|
|
#68 |
|
søt
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser kun om natta. Bor i liten by og i borettslag, med skjermet inngang. Har også hund som blir koko-bjeffete lenge før noen rekker å ringe på.
|
|
|
#69 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Har så og si alltid låst ja ,unntaket er når ungene er rett utenfor og leker. Har opplevd lignende situasjoner som du beskriver, eller at folk ringer på, og plutselig står i yttergangen før vi har opnet. Synes ikke noe om det... |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid og ungene har fått beskjed om det samme. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Nesten så jeg vurderer det den dagen vi flytter i hus |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nabojenta her har det med å komme inn uten å ringe på, ellers er det bare pappa som plutselig står uanmeldt i stua. Men han har nøkkel, så å låse døra hjelper ikke. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Ja, låser omentrent alltid døra. Unntaket er vel mest om sommeren når man flyr litt ut og inn rett i nærheten av huset, og det er mange naboer ute i nærheten også. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Ikke hjemme i bygda, nei.
|
|
|
|
#76 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Så ekkelt, Safran.
|
|
|
#77 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid
|
|
|
#78 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Ja, jeg låser på kveldstid når mannen drar på jobb, inngangen er helt i andre enden av huset i forhold til tvstuen, mens soverommene til ungene er ved inngangen. Liker best at det er låst.
|
|
|
|
#79 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser døren når vi er hjemme ja. Mest fordi at bølla nå selv får til å dra ned håndtaket på døra og da er det kjekt at hun ikke greier å komme seg ut, men også for å være sikker på at ingen uvedkommede faktisk skal greie å komme seg inn om de prøver. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, fordi i praksis så blir det upraktisk, med ungene som løper ut og inn hele dagen.
|
![]() |
|
|