Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi pusser opp stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 13:13   #21
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi pusser opp stua

Så spennende! Følger med videre! Lykke til!

Gammel 09-08-10, 13:34   #22
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hvordan kommer dere til get-boksen osv om det står bak stoffet?

Tja, må man det og?? Er det ikke viktigere at det ser bra ut enn at det er funksjonellt?

Neida, til nå har det ikke vært noe problem, siden den midlertidige toppen, altså gammel parkett, bare var å vippe opp. Hvordan det blir med glasset vet jeg ikke. Enten kan vi la vær å skru fast modulen med stoff (den svarte delen består av flere små moduler), slik at man kan dra den ut. Evt må glassplata være i flere deler, slik at det er lett å løfte av. Tror interiørarkitekten, altså min kjære, har kontrollen, men jeg har ikke spurt enda.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:52   #23
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Flere med ferskenfarget stue.
Gleder meg til å se resultatet. Vi har akkurat malt over vår vakre ferskenfarge.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:52   #24
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Spennede, dere har gått grundig til verks ser jeg, litt for sent å snu nå.
Dette blir bra, selv om det er kaos i en periode.

Gammel 10-08-10, 09:25   #25
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Spennede, dere har gått grundig til verks ser jeg, litt for sent å snu nå.

Hehe, ja, det slo meg. Nå er vel stilen type shabby (men overhodet ikke chic).

Jaja, gårsdagen innebar vanlig jobb igjen, og sykt barn, så det stopper seg litt da. Fikk kjøpt inn panel til taket, og ekstra stender, og fikk grunnet panelen. (Dvs, ikke hele da, bare den delen som går inn i den andre. (Tekniske begrep er ikke min stil... ) Takket være snille svigerforeldre som tar barna og har de på overnatting til i morgen, satser vi på å få kommet et stykke på vei med taklegging i dag.

Gammel 11-08-10, 01:12   #26
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Spennende prosjekt

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:34   #27
Krem

Standard

Panelen er oppe i taket, og første lass med søppel er kjørt på tømminga. Jeg fasineres stadig over hvor vannvittig mye søppel det blir av oppussing... Imorgen tar jeg med meg de søte små til sørlandet, og blir borte til mandag, så det blir spennende å se hva supermannen har fått til i mellomtiden.

Gammel 16-08-10, 22:27   #28
Krem

Standard

Mannen har frustrert seg gjennom en helg med jobb alene, men har fått gjort masse. Veggene er oppe, etter mye styr og finmåling, og grunnet. Taket er grunnet og malt, og vinduene har også fått et strøk til. Det hjelper på!!

Det ble mye lysere og finere.

Veggen til stereobenken er klar!

Gammel 16-08-10, 22:38   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal si det går unna!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:04   #30
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

WOW!!! Dette blir rålekker! Gleder meg til å inspisere...

Gammel 16-08-10, 23:11   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Oi, her går det unna!

Ser veldig bra ut så langt, gleder meg til å se fortsettelsen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:17   #32
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Kult!
*abonnere*

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:34   #33
Abeline
Aktiv

Medlem siden: May 2010
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Blir utrolig fint!

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:22   #34
Krem

Standard

Skal vi se.. Taket er ferdig, etter et strøk grunning, og tre strøk maling. Det samme med taklister. Pipemuren har fått to strøk maling, og dørkarmer har fått to strøk grunning, og et strøk maling. Her gjenstår et eller to strøk. Resten av listene mangler et strøk maling. Vinduene har fått et strøk grunning, og 5 strøk maling, og jeg håper det holder. Jeg har vel snart fått fem strøk maling selv, siden jeg tydeligvis er av den mer klønete og klinete malertypen.

Uansett; bildebevis fra i kveld:
Taklister oppe.
Fullt kaos, med dørkarmer og lister og et gulv liggende klart til legging. Vi håper på å komme så langt at vi kan bruke lørdagen til gulvlegging.

Gammel 23-08-10, 22:03   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir kjempefint! Hvordan gulv skal dere legge?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:04   #36
Krem

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det blir kjempefint! Hvordan gulv skal dere legge?

Eikeparkett. Enkelt, tidløst og fint.

Gammel 23-08-10, 22:24   #37
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Ser kjempefint ut, Krem!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:35   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ser flott ut og eikeparkett blir nok fint.
Dere får virkelig helt ny stue, lekkert blir det.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:58   #39
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Så fint det ble! Nå ble jeg virkelig inspirert av den stereobenken deres! Har nemlig lett etter fin benk med dører, men hvor man allikevel kan bruke fjernkontroller o.l. til dekoderen. Høytalerstoff var supersmart!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:12   #40
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan du legge inn "oppskriften" på stereo-benken, når den er ferdig?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.