Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 16:48   #741
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Kan sende både nails og hammere.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-08-10, 17:44   #742
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Ligger på samme "bar" som naboene dine, nederst på siden.

Men det er for å sende, men hvordan finner man igjen de man har fått?

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 04-08-10, 17:58   #743
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Men det er for å sende, men hvordan finner man igjen de man har fått?

De ligger i menyen på venstre side, under de andre gavene du får. Så fremt de ikke har forsvunnet da, slik som en av mine gjorde i dag!

Gammel 04-08-10, 18:14   #744
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg mistet 4 i går.

Gammel 04-08-10, 18:21   #745
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Kjedelige greier altså!

Gammel 04-08-10, 18:24   #746
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm, da får jeg sjekke det, takker så mye for hjelpen.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 04-08-10, 18:55   #747
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger hammere - noen som kan sende?

Gammel 04-08-10, 19:30   #748
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kan sende både nails og hammere.

Er vi naboer?

Gammel 04-08-10, 19:31   #749
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Også enger jeg hammere. Hvordan får jeg dette på ønskelisten min, nåe jeg ikke bygger noe selv? Får ikke til det.

Ingen som vet?

Gammel 04-08-10, 19:44   #750
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Hvorfor trenger du hammer når du ikke bygger noe da? Du får begynne på det bygget du skal bruke hammeren til, så er det lett å legge det på lista. Jeg vet ikke om man kan gjøre det uten. Jeg kan forresten ikke gi hammer eller nagler. Jeg har maling og drill.

Gammel 04-08-10, 19:46   #751
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du har minst en hammer fra før kan du legge den til ønskelista via Inventory, i hvert fall. Har du ingen, vet jeg ikke.

Gammel 04-08-10, 19:56   #752
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hvorfor trenger du hammer når du ikke bygger noe da? Du får begynne på det bygget du skal bruke hammeren til, så er det lett å legge det på lista. Jeg vet ikke om man kan gjøre det uten. Jeg kan forresten ikke gi hammer eller nagler. Jeg har maling og drill.

Slik at jeg kan sende det videre til sønnen min som også spiller, men som ikke har så mange naboer. Han jobber med skolen skjønner du, og trenger det for å bli ferdig.

Gammel 04-08-10, 19:56   #753
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Slik at jeg kan sende det videre til sønnen min som også spiller, men som ikke har så mange naboer. Han jobber med skolen skjønner du, og trenger det for å bli ferdig.

Oook!

Gammel 04-08-10, 21:39   #754
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har også "mistet" noen Mysteri gifts, de jeg har fått kommer opp under oppdrgene.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-08-10, 21:50   #755
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har mottatt mange mysterigifts, men ikke sett noen av dem.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 04-08-10, 21:58   #756
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Har mottatt mange mysterigifts, men ikke sett noen av dem.

Leste på forumet at flere hadde hatt problemer med at de gavene forsvinner. Tipset de ga, var å motta en og en gave. Tidkrevende, men kanskje bedre enn at de forsvinner?

Gammel 05-08-10, 00:11   #757
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

jeg trenger noen som har kyllinger som ikke er sultne 10 stk noen som har ???

Merete er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 00:15   #758
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er gjort en forandring ser jeg på mistery gifts. Nå blir de ikke borte lenger.

Gammel 05-08-10, 00:16   #759
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det er gjort en forandring ser jeg på mistery gifts. Nå blir de ikke borte lenger.

Åh? Er det sant? Tror det ikke før jeg får se det...send meg en da! Hæhæ

Gammel 05-08-10, 00:52   #760
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Åh? Er det sant? Tror det ikke før jeg får se det...send meg en da! Hæhæ

Skal bli, sjef! Har ikke sendt enda. Får jo ikke sende igjen før det har gått et døgn. Tror det har det snart. Nå kan man se hva man får med en gang man godkjenner gaven og alt kommer under samme gaveeske som vanlige gaver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.