Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-10, 21:00   #161
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Åh som jeg gleder meg til jeg kommer hjem og kan se flere episoder!

Gammel 26-07-10, 09:08   #162
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Leste forresten at han som spilte/spiller Godric er dansk. Jeg la ikke merke til det da jeg så sesong 2.

Ah! Jeg reagerte på at Godric snakket dårlig svensk, og tenkte han var amerikaner. Men at han var dansk gjør det mye kulere.

Jeg må snakke litt om forrige episode jeg altså. Tror dere han er daywalker, han gærne som har kidnappet Tara? (Det var Kif som kommenterte det først, og nå har jeg sett episoden hvor han dukket opp første gang om igjen, og jovisst er han ute i dagslys! ) Og tror dere han kommer til å gjøre Tara til vampyrbrud? Og ikke minst - kommer Bill og Eric til å slå seg sammen mot han gærne Mississippi-kongen? Eric vil jo ha hevn for at foreldrene ble drept, og Bill for at de tok Sookie (akkurat det er vel Eric også pissed for).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 09:12   #163
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det er så forskjellig fra bøkene, så jeg har virkelig ingen anelse om hva som skjer videre, bortsett fra et par ting som jeg regner som ganske obvious. Dette er så spennende!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 09:12   #164
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan ikke si noe siden jeg har burtt sammen og lest boka. :utålmodig treåring:

Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 09:15   #165
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jamen det er jo så forskjellig fra bøkene, SF! Alt kan skje! Men jeg antar at Sookie tar kverken på Lorena på ett eller annet vis, selv om hun ikke har blitt staket. Enda. Jeg håper også at de tar en spansk en og slenger Sookie og Alcide til sengs. Vil se Alcidesex!

Gammel 26-07-10, 10:42   #166
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Norsk, svensk eller svorsk - jeg driter i scenene, men damn jeg digger Eric ... yum yum

Jeg er klaaar for ep. 6 i kveld altså!!!

Gammel 26-07-10, 10:56   #167
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Erik er definitivt knullbar. Men jeg har en soft spot for Alcede, jeg altså... Gawd, for en sixpack! :sikle:

Gammel 26-07-10, 11:09   #168
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har jo ikke lest bøkene og aner ikke hva som skjer, men er bare sååååå klar for Sookie og Eric - at det skal skje noe der. Bill er jo bleik og kjedelig må vite, han er vel noe av det minst interessante ved hele serien. Men meg om dét.

Gammel 26-07-10, 11:19   #169
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eric og Alcide er såå mye bedre enn Bill. Bill er steinansikt og kan tydeligvis bare si Sssohhki!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:31   #170
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Bill er ikke noen hovedperson i bokserien etter de første par bøkene, så det er en viss sjanse for at han får en mindre rolle i serien også etter hvert. Da må selvsagt Eric få en større.

Gammel 26-07-10, 18:29   #171
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Den er jeg med på, Stompa.

Ep. 6 ferdig lastet ned og jeg gleder meg til guttungen er i seng (jentungen sover borte)

Gammel 26-07-10, 19:24   #172
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er klar for episode 6 i kveld

Og Eric, Alcide, Bill... Det er da flere kvelder i uken, klart man må kunne dele

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 22:07   #173
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 22:09   #174
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dæggærn. Jeg kunne tenkt meg å sett episode 7 nuh. Med en gang.

Gammel 26-07-10, 22:11   #175
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt de 4 første bøkene i dag. Håper jeg får de før vi drar til Spania til neste uke. Kommer de i tide, kan det hende jeg blir en smule usosial der nede.

Gammel 26-07-10, 22:46   #176
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg venter på mine første fire bøker selv, Kula, håper de kommer før jeg drar til Thailand på fredag

Gammel 26-07-10, 23:13   #177
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Dæggærn. Jeg kunne tenkt meg å sett episode 7 nuh. Med en gang.

Jeg også!!
Fytti så spennende!!
Eric... sukk.. *tørkesikkel*

Gammel 27-07-10, 06:54   #178
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

En setning jeg aldri trodde jeg skulle si: Erik var driiitlekker i den mintgrønne genseren. Som en diger slikkepinne.

(Mumlet dette for meg selv mens vi så episoden i går, og mannen humret litt for seg selv i sofakroken.

Gammel 27-07-10, 09:53   #179
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

En setning jeg aldri trodde jeg skulle si: Erik var driiitlekker i den mintgrønne genseren. Som en diger slikkepinne.

(Mumlet dette for meg selv mens vi så episoden i går, og mannen humret litt for seg selv i sofakroken.

Sååå enig! Mr Badboy playing house liksom

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 09:55   #180
Slettet bruker
Passiv

Standard

Drammen lurte fæt på hva denne Ericfascinasjonen kom av i går. Om det var flørtingen med andre menn, den meget suspekte genseren, fortiden som nazist eller hva.

Men det spiller ingen rolle. Etter intense forhandlinger får jeg heretter lov å kalle ham Eric iblant.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.