|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Vi drar til Tenerife om ikke så lenge. En uke alene, andre uka kommer mamma, pappa og begge brødrene mine med familier. Da blir vi 13 stk totalt. DET blir veldig spennende. Vi er egentlig ikke en sånn "dra sammen på ferie familie". |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Jeg prikket deg før jeg så at hovedinnlegget var noen dager gammelt.
|
|
|
|
#24 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Vi skal til Narbonne, Frankrike, og blir der i 2 uker |
|
|
|
|
|
#25 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Vi skal til USA i 8 dager nå i neste uke. Ellers blir det ikke så lang sommerferie, vi skal til Hellas i 2 uker i september.
|
|
|
#27 |
|
Tåler regn
|
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!
Skrev ett laaangt svar, så forsvant alt #€%%&# Sist redigert av Pelikan : 11-07-10 kl 16:49. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Vi skulle egentlig dra på ferie tirsdag som var, men jeg hadde influensa så vi måtte holde oss hjemme. Like greit, for på fredag fikk jeg kraftig halsbetennelse med over 100 i crp. Kunne blitt en morsom uke i telt ja! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Jeg og ungene reiser med Nazar 8 august til Tyrkia, Isecum eller noe heter det der.
|
|
|
#31 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Måtte sjekke, vi skal bo på Pegasus Resort som er endel av Pegasus Planet.
|
|
|
#32 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!Vi skal til Naxos i august. Flyr til Santorini og så er det et par timers båttur derifra. Skal på et lite leilighetshotell 20 meter fra stranda og 10 minutter å gå inn til sentrum av Naxos by.
|
![]() |
|
|