Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

I morgen reiser vi til Tyrkia!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 00:42   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I morgen reiser vi til Tyrkia!

God tur! Jeg har ikke ferie på 3 uker ennå, vi skal til Rhodos. Gleder oss veldig vi også!

Gammel 10-07-10, 00:51   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi drar til Tenerife om ikke så lenge. En uke alene, andre uka kommer mamma, pappa og begge brødrene mine med familier. Da blir vi 13 stk totalt. DET blir veldig spennende. Vi er egentlig ikke en sånn "dra sammen på ferie familie".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 09:37   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prikket deg før jeg så at hovedinnlegget var noen dager gammelt.
Vi reiser snart nedover og gleder oss veldig. Tar gjerne imot masse informasjon om du vil legge ut. For eksempel hvordan dette All Inclusive-greiene funker. Er det frukt og slikt tilgjengelig utenom måltidene? Hvordan var maten forøvrig? Køer i matsalen, og vanskelig å finne bord eller ok mat om man kommer en stund etter at matsalen åpner?
Hvordan var bassengområdet? Gikk det greit å få solsenger selv om man ikke var oppe og la ut håndkle klokka 5 om morgenen?
Hvordan er minimarkedet på området? Hva kan man få kjøpt der?
Finnes det minibank på hotellet?

Det ble mange spørsmål ja.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 09:41   #24
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal til Narbonne, Frankrike, og blir der i 2 uker

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 09:51   #25
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi skal til USA i 8 dager nå i neste uke. Ellers blir det ikke så lang sommerferie, vi skal til Hellas i 2 uker i september.

Gammel 10-07-10, 10:15   #26
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Vi reiser til Side i slutten av august, så jeg gleder meg til å få rapporter om plassen.

Gammel 11-07-10, 16:41   #27
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg prikket deg før jeg så at hovedinnlegget var noen dager gammelt.
Vi reiser snart nedover og gleder oss veldig. Tar gjerne imot masse informasjon om du vil legge ut. For eksempel hvordan dette All Inclusive-greiene funker. Er det frukt og slikt tilgjengelig utenom måltidene? Hvordan var maten forøvrig? Køer i matsalen, og vanskelig å finne bord eller ok mat om man kommer en stund etter at matsalen åpner?
Hvordan var bassengområdet? Gikk det greit å få solsenger selv om man ikke var oppe og la ut håndkle klokka 5 om morgenen?
Hvordan er minimarkedet på området? Hva kan man få kjøpt der?
Finnes det minibank på hotellet?

Det ble mange spørsmål ja.

Skrev ett laaangt svar, så forsvant alt #€%%&# . Så nå svarer jeg bare under i stikkorsdform. (orker ikke annet akkurat nå)

-Masse god mat
-Ikke noe kø (iallefall ikke nevneverdig)
-Gjør ingenting at man ikke kommer når det åpner
-mange ledige bord, så ikke noe problem
-Minibank på hotellet hvor du får ut Lira (ikke Euro)
-Flere butikker på hotellet (gull, sølv, klær, etc)
-Minimarkedet var helst solkrem, leker, brus, kjeks, sjokolade (ikke noe annet mat)
- Fikk alltid solsenger selv om vi kom sent, men måtte da gjerne hente dem fra litt forskjellige steder
-Solsenger med stranden som var gratis, de hadde også strandbar med drikke og gratis kebab
-ikke frukt tilgjengelig utenom måltidene bortsett fra vannmelon (men måltider var det titt og ofte) Ville man ikke gå i matsal var det barer nær bassenget som hadde pizza, pølse, spagetti, melon etc
- Skal du forsøke Tyrkisk bad (som jeg vil anbefale), så kjøp billetttene hos Nazar sin betjening der nede. 38 euro for tyrkisk bad og 1 time massasje. Litt dyrere hvis du kjøper direkte hos dem i Spa avdelingen. Men de vil forsøke å selge deg flere timer etterpå....Så da må du bare prute. De var forøvrig kjempeflinke! Anbefales.
-Underholdning på kvelden ok (men ikke veldig bra...) den startet 21.30
- barnedisco startet 20.30 (varte ca 45 min), den var grei

-9 euro å reise med taxi en vei til Side

Håper dere har bestillt med balkong. Deilig å sitte der om kvelden
Ønsker dere god tur!

Sist redigert av Pelikan : 11-07-10 kl 16:49.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 16:48   #28
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi var nettopp i Kemer. Dro også med SunExpress men må si at je syntes det var guffent da det begynte å dryppe fra taket.

Gammel 11-07-10, 16:48   #29
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Vi skulle egentlig dra på ferie tirsdag som var, men jeg hadde influensa så vi måtte holde oss hjemme. Like greit, for på fredag fikk jeg kraftig halsbetennelse med over 100 i crp. Kunne blitt en morsom uke i telt ja!
Får se om vi tar oss en hopp på tur til varmere strøk i begynnelsen av august.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:03   #30
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og ungene reiser med Nazar 8 august til Tyrkia, Isecum eller noe heter det der.
Det er Pegasus ett eller annet også, vannland og strand.

Gammel 11-07-10, 20:30   #31
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Måtte sjekke, vi skal bo på Pegasus Resort som er endel av Pegasus Planet.
Incekum heter vist stedet.

Gammel 12-07-10, 15:04   #32
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi skal til Naxos i august. Flyr til Santorini og så er det et par timers båttur derifra. Skal på et lite leilighetshotell 20 meter fra stranda og 10 minutter å gå inn til sentrum av Naxos by.
Har vært på Naxos flere ganger tidligere, så gleder meg til å komme tilbake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.