|
|
#741 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Jeg liker også disse bøkene og spesielt den siste. Jeg holder nå på med Karin Slaughters Hun visste hvem han var. |
|
|
|
|
#742 |
|
intro
|
Morsomt å se hvor ulike vi er. Jeg har lest én av disse, Solstorm, og syntes den var ordinær og gjespende kjedelig. Det skal sies at jeg leste den på norsk, da, det kan jo ha spilt inn.
|
|
|
#743 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg har lest ferdig "The adventure of the christmas pudding" og "The secret of Chimneys" og er nå i gang med "The seven dials mystery" alle av Agatha Christie.
|
|
#745 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kan jeg ikke sammenligne med den norske da, men jeg synes serien er blitt bedre og bedre for hver bok. Og så er hennes svenske språk litt mer å bite i enn en del av de andre svenske krimmerne; bl.a Mari Jungstedt og Läckberg. Jeg har en tendens til å lese altfor fort, men bruker litt mer tid på Larsson og Nesser bl.a.
|
|
|
#747 |
|
geskjeftig
|
Det kommer vel litt an på hva det var du likte. Jeg syns det rare og ubegripelige i boka er veldig fascinerende, og har kost meg med f.eks. Sauejakten og After dark. Andre syns de bøkene blir i overkant merkelig. Hvis du ikke liker det samme som meg aller best, men likte tonen, vil jeg anbefale Norwegian Wood. Mange liker den best av Murakamis bøker.
|
|
#748 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har begynt på min kamp nr 1, men den fenger ikke helt så vi får se om jeg får gjort den ferdig.
|
|
|
#749 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Hva leser du nå?Jeg har nettopp begynt på Salvadorena av Cecilia Samartin. |
|
|
|
|
#750 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
|
|
#751 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Min Kamp 2, og bare måtte innom en bokhandel i dag for å kjøpe treern. Jeg kan jo ikke gå tom. :hekta:
|
|
#752 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Lady Susan, som plutselig dukket opp i listen over Jane Austens samlede på Kindlen min, og som jeg ikke hadde lest før. Morsomt - den består av brev mellom ulike personer, og er både skarp og kort og ganske så infam.
|
|
#753 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva leser du nå? |
|
|
|
|
#755 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Potensgiverne av Karin Brunk Holmqvist. Jeg leste så varme anbefalinger om den, men etter å ha lest 1/3 av boken sitter jeg med en følelse av at den er litt, tja, dum? |
|
|
|
|
#756 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva leser du nå?Er på Barbarotti nummer to. Fenger ikke 100%, men nok til at jeg vil lese resten av serien. Det er hvis jeg får tak i de i Oslo Sentrum i dag. Var på Norli jeg fikk fatt i de to første i pocket. Hører innom der, samt en Ark Pocket. Hvis ingen av de har dem så blir det kanskje Knausgård i ferien. Reiser i morgen.
|
|
#757 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva leser du nå?Jeg måtte ha noe lettlest nå, så jeg leser Juliet, Naked av Nick Hornby.
|
|
#758 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser No Country for Old Men av Cormac McCarthy, og grøssefryder både over korthuggede replikker og kompromissløs handling.
|
|
#759 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva leser du nå?Siste i Twilightserien, snart ferdig, den ble kjøpt i går |
|
|
|
|
#760 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva leser du nå?Nesten akkurat ferdig med Sara Gruens "Vann til elefantene". God start på ferielektyren.
![]() |
|
|