|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Pust rolig, det ordner seg ... Det forsøker jeg i allefall å overbevise meg selv om, for det MÅ jo bare ordne seg - om enn jeg ikke tror det før jeg får se det.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 06-07-10 kl 11:52. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Håret er for kort til å krysses, men jeg krysser det som finnes av fingre (så unnskyld alle skrivefeil ;-))
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Håret mitt kan fint krysset, så det gjør jeg gjerne.
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Håper det ordner seg ja. Hos oss så får vi passet tilsendt hjem i postkassen vår.
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Det ordner seg helt sikkert.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Ja, her sendes de også normalt hjem i postkassen. Vårt "problem" er at vi nettopp har byttet postkasse og ikke før i forrige uke fikk vi ut fingeren og merket den med navn, etter å ha fått påpakk fra postbudet
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!
Vi har bare etternavnet og gateadressen på postkassa vår, men passene til alle ungene kom i den i alle fall uten noe mere om og men. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Vi fikk beskjed om at det var viktig for det var mange ganger pass var sendt i retur pga at navnene til barna ikke sto på postkassa. Jeg tror ikke vi har navnet til minsten på kassa vår, men det kom sammen med de to andre likevel. Det ble nok sagt for at de skal være helt sikre på at det ikke blir noe tull.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Den ser jeg Elisabeth, og jeg tenker gjerne det samme. Vi pleier da også alltid å være ute i realt god tid. Men denne reisen er faktisk noe som blir tatt "på sparket", og vi oppdaget heldigvis i tide (samtidig med at vi bestilte reisen) at det ene passet måtte fornyes - og var ute nesten 3 uker i forkant på tross av en "hive seg rundt og bestille tur til USA fra den ene dagen til den andre"-situasjon. Tre uker ville jeg normalt synes er knapt, jeg liker å ha ting på stell før den tid, men det skal jo være vel i tide mtp. garantien. En skulle jo tro at det var vel så trygt å få passet tilsendt passkontoret som egen adresse.
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Det kommer til å gå helt fint, men skal krysse fingre og tær for deg
|
|
|
|
#12 |
|
re:designer
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Da vi reiste på bryllupsreise hadde jeg ordnet nytt pass med mitt nye etternavn. Vi skulle reise samme dag som vi giftet oss. Dagen før bryllupet fant vi ut reiseselskapet hadde skrevet feil på billettene og dette lot seg ikke forandre. Men vi fikk et nødpass med riktig navn i.. (haha, litt knotete forklart). Vi kunne visst ikke reise med forskjellig navn på ulike papirer sa de (strenge i Sør-Amerika)? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Det går nok bra, og jeg antar at om dere ikke får den i tide, blir det ikke et problem å få nødpass når det er politiets skyld. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Problemet er at de i første rekke er tomme for nødpass landet over, og at man i andre rekke ikke kan reise med nødpass til USA, det MÅ være elektronisk. Så de har å ordne det; og jeg tror det går greit også, det er bare så slitsomt med alt som blir nervepirrende stressende!!
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!...og der var passet oss i hende gitt!!
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Krøll på passkontoret - så mye for garantien!!Så godt at det ordnet seg da!
|
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Ja, det tror jeg du har rett i!!
|
|
|
#19 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|