|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillScarlett: Har du sett. Det er AKKURAT de jeg så for meg at var perfekte. Uansett: de selger ikke merket på kjøpesenteret her. (selv om de skryter på seg å være kjøpesenter xxl)
![]() |
#82 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillNei, jeg klarer ikke å finne noen andre forhandlere enn Daisy og en på Sandvika storsenter. Og du rekker vel ikke nettbutikk?
![]() |
#83 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillMin mørkelilla er fra HM dividet og har en silkeaktig stretckant øverst og har smale stropper som kan strammes som en BH. Jeg har en lyselilla med blonde fra kappAhl også, men den hadde jeg strengt tatt tenkt å ha med med sydover på mandag.
![]() |
#84 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillOm du skal dit så kan du titte innom Black and White. De skal ha fått inn mye klær nå.
![]() |
#85 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill
De selger (eller har solgt iallefall) toppene på "Mitt skattekammer" her i byen. - men krisen er løst. Jeg har funnet en topp i ekstakt samme lillafarge som mønsteret bak på kjolen - så jeg puster nok en gang med magen.
![]() |
|
|