|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Trenger hjelp til å smykke meg opp!Jeg er absolutt ikke noe smykkemenneske. Har aldri skjønt meg på dem som ønsker seg dyre smykker i gave når de heller kan få opplevelser og andre "nyttige" ting. Smykkeskrinet mitt består dermed av type gull og sølv som jeg enten har arvet eller fått til konfirmasjonen.
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Pilgrim? www.pilgrim.dk Sist redigert av Isa : 30-06-10 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
--
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!
Både jeg og søsteren min reagerer på mye rart, men har ikke reagert på Pilgrim smykker. Uten at det betyr all verden da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Liker også Pilgrim sitt prinsipp godt
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Jeg synest Dyberg Kern har veldig mye fint.
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!
Mye fint! Mitt ene smykkesett som jeg liker er fra Dyrberg og Kern. Hvilke butikker fører dette merket?
![]() |
#11 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Jeg er veldig glad i smykkene til d'Lange - en venninne av meg. Jeg ser at hjemmesiden halter litt, men du kan jo se smykkene (armbånd og ørepynt) som lysbilder. Halskjedene kommer opp som vanlige bilder også.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Hvor bor du da Lille T, er det Oslo ? Inne på den danske nettsiden kan man finne forhandlere/butikker som fører merket. På linken under finner du oversikten over butikker som fører merket i Oslo. Eller du kan søke på andre byer om jeg har plassert deg feil.
![]() |
#14 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!Jeg liker også veldig godt smykkene fra Pilgrim. Snö of Sweden er også i samme gata.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å smykke meg opp!http://shop.bjorgjewellery.com/Defau...bid=129&List=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|