Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 17:09   #621
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Gammel 24-06-10, 18:39   #622
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har handlet litt på HM i dag. Må ha litt større klær grunnet har blitt litt stuttjukk de siste månedene. Så ikke noe dyre greier, for jeg har selvsagt planer om å gå ned i vekt igjen.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 24-06-10, 20:28   #623
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den kjolen var fin Joika, hadde selvfølgelig ikke min størrelse igjen...

Gammel 24-06-10, 20:55   #624
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Den kjolen var fin Joika, hadde selvfølgelig ikke min størrelse igjen...

Jeg måtte ha den i 44 pga pupper. Den satt veldig fint da. Romslig, men fin. Måler vel 100 cm over brystet, og bruker normalt 42.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 24-06-10, 21:28   #625
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Fin kjole, Joika. Tipper du kler den fargen godt.

Gammel 24-06-10, 21:30   #626
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Denne er så god, så jeg måtte ha en i sort også.

Gammel 24-06-10, 21:54   #627
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg måtte ha den i 44 pga pupper. Den satt veldig fint da. Romslig, men fin. Måler vel 100 cm over brystet, og bruker normalt 42.

Selg den til meg når du er lei den da.

Gammel 24-06-10, 22:44   #628
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Lekker! Hvor kan jeg kjøpe den?
L

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 24-06-10, 22:49   #629
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Lekker! Hvor kan jeg kjøpe den?
L

Lisen.dk.

Gammel 25-06-10, 00:18   #630
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Selg den til meg når du er lei den da.

Jeg er nok aaaaaaaaaaltfor tynn for den om et par uker.

Særlig.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 02:52   #631
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Det er du nok helt sikkert. Absolutt ikke fint med store kjoler på en så smekker kropp.

Gammel 25-06-10, 18:05   #632
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Ramla utpå og kjøpte denne, synes den var litt søt

Gammel 25-06-10, 18:30   #633
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

St Martins:

Fikk dette i dag!
Kjempetøft synes jeg.
Jeg fikk det på nå, men jeg tror det sitter enda fint om et par mnd, og det er jo greit, for dette er et fint høst/vinter antrekk også

Mannen tok et bilde, ble litt utydelig da men.
Jeg "bærer" opp skjørtet litt over rompa synes jeg, men satser på at den minsker etter hvert den og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 18:31   #634
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var kjempefin Nessie
Så fort det gikk.

Gammel 25-06-10, 23:01   #635
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Hvor fikk du tak i den? :har lett byen rundt:

Jeg har kjøpt disse i dag:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 23:05   #636
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Lisen.dk.

Ah, fant svaret her. Selvfølgelig utsolgt i min størrelse.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 23:19   #637
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hvor fikk du tak i den? :har lett byen rundt:

Jeg har kjøpt disse i dag:

Men har ikke du sånne fra før, da?

Jeg har også fått klærne mine fra samme nettbutikk som Nessie i dag. Akkurat det samme her - det passer, men skjørtet er litt knapt over hoftene (eller litt for lite utskrådd, som jeg pleier å kalle det). Fint antrekk, Nessie!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 23:27   #638
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men har ikke du sånne fra før, da?

Nei, men jeg har ønsket meg dem en god stund, så kan ha mjæret om dem før. Disse har jeg:

Jeg var forresten på Blossom i dag, en butikk jeg har oppdaget via deg. Kjøpte en nydelig kjole fra Cream. Finner ikke bilde av min, som er hvit (!! ). Her er den i (litt for) mønstret utgave:

Med svart underkjole og svarte sko ble den fin!

Xian er ikke aktiv  
Gammel 25-06-10, 23:29   #639
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg var forresten på Blossom i dag, en butikk jeg har oppdaget via deg. Kjøpte en nydelig kjole fra Cream. Finner ikke bilde av min, som er hvit (!! ). Her er den i (litt for) mønstret utgave:

Med svart underkjole og svarte sko ble den fin!

Den ser fin ut! Her er mitt nye antrekk fra St Martins:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 00:35   #640
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den ser fin ut! Her er mitt nye antrekk fra St Martins:

Å? har du fått den alt?

Jeg bestilte varer derfor to dager etter deg - jeg har ikke fått bekreftelse på sending engang...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.