|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige
Jeg så henne ikke på TV, men synes ikke det på denne billedserien. Bilde 24. http://www.vg.no/bildespesial/spesia...1&o=0&katId=-1
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeFantastisk rørende vielse |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeFantastisk vakker brud, hun stråler
|
|
|
#68 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeFor en brud, for en kjole, for ett bryllup
|
|
|
|
#70 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg fulgte nesten hele sendingen i dag. Det tror jeg faktisk ble mer tv-tid enn jeg har hatt det siste året til sammen.
|
|
|
#71 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg kjente for øvrig en guffen følelse da jeg så de triste bildene fra Victorias tøffe periode med anorexi. Jeg har fortsatt Se og hør i Norge sin forside klart for meg. En åpenbart syk og ekstremt mager prinsesse i bikini på forsiden ble kommentert som "Mest sexy" eller noe i den gata. Og etter at anorexiboblen sprakk var det ikke måte på hvor mye sympati de hadde med henne.
|
|
|
#72 |
|
|
Hmmm, jo det tror jeg vel det er når jeg tenker meg om. Jeg tenkte faktisk ikke på det, men det kan jeg være enig med deg i at det kanskje hadde vært litt mer stas! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg så bare på TV da bruden ankom kirken, men kjolen var nydelig. Brudgommen så jeg bare såvidt, men jeg tror han ville kledd litt mindre og tøffere briller |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeMinstemor her har fulgt nyhetssendingen med store øyne her. Hun sier gang på gang at Daniel ikke er no kjekk.
|
|
|
#76 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeKungen har ikke noe godt rykte i Norge. Han har helt sikkert sine sider og er nok rimelig tradisjonell, men samtidig så har jeg hørt at han har veldig god humor og det har skjedd mye sprell rundt ham og av ham. Jeg tror egentlig han er en mykis som pappa også. Men han er ikke noe god på forberedte taler og blir veldig stiv. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Det er riktig med hatter ved formiddagsbryllup. Dette er ettermiddagsbryllup og da er det riktig med lang kjole og tiara for de som har det. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
nju nja njo
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeMener å ha hørt en del mindre pene vitser om knugen oppgjennom, men kommer ikke på noen akkurat nå.
|
![]() |
|
|