Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 19:20   #61
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja, jeg syns og det, men syns det var litt skinn i kjolen. Kanskje det som gjør det?

Utrolig vakker kjole og slør syns jeg.
Hun er nok en veldig klassisk kvinne.

Jeg så henne ikke på TV, men synes ikke det på denne billedserien. Bilde 24. http://www.vg.no/bildespesial/spesia...1&o=0&katId=-1

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 19:27   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser visst på nå. Så skjønn hun er! :sagt med mormorbergenserstemmen:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 19:27   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fina Victoria, jag diggar henne. Fint tal så långt!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 19:27   #64
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ooops, det ble visst på svensk.

Gammel 19-06-10, 19:28   #65
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ooops, det ble visst på svensk.

Det tror jeg går bra, vi er ganske gode på svensk her i Norge

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:15   #66
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk rørende vielse og de virker så utrolig glade begge to, smilende, flørtende, leende, forelskede.

Viktoria virker som ei utrolig naturlig og herlig jente.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:35   #67
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Fantastisk vakker brud, hun stråler
Synes hun kledde kjolen veldig godt.

Gammel 19-06-10, 20:43   #68
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

For en brud, for en kjole, for ett bryllup

Gammel 19-06-10, 20:44   #69
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Nå ser vi Märtha igjen og jeg syns ikke hun ser gravid ut.

Gammel 19-06-10, 20:48   #70
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fulgte nesten hele sendingen i dag. Det tror jeg faktisk ble mer tv-tid enn jeg har hatt det siste året til sammen. Victoria var nydelig, kjolen var nydelig (dog var MM sin brudekjole finere synes jeg), fin båt, flott liten tale til folket. Spesielt der hvor hun takket folket for prinsen. Ellers synes jeg noe av det morsomste ved bryllup er spenningen hvor man venter på at dørene åpnes, og bruden og kjolen og alt er en stor overraskelse. I dagens bryllup fikk vi se kjolen på forhånd, i tillegg til at Victoria og kungen sto i votter og vinter nederst i kirken, ingen "ååååh" med dører som åpner seg. Det er kanskje ikke vanlig i Sverige?

Det er nesten som man blir monarkist på en dag som i dag. Men bare nesten. Jeg hadde unnet Victoria og alle andre kongelige å slippe og fødes inn i et slikt system.

Stolbyttene du snakker om Pelen har jeg aldri hørt om en gang, og jeg har vært i noen bryllup. Men ikke veldig mange.

Gammel 19-06-10, 20:50   #71
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente for øvrig en guffen følelse da jeg så de triste bildene fra Victorias tøffe periode med anorexi. Jeg har fortsatt Se og hør i Norge sin forside klart for meg. En åpenbart syk og ekstremt mager prinsesse i bikini på forsiden ble kommentert som "Mest sexy" eller noe i den gata. Og etter at anorexiboblen sprakk var det ikke måte på hvor mye sympati de hadde med henne.

Gammel 19-06-10, 20:51   #72
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I dagens bryllup fikk vi se kjolen på forhånd, i tillegg til at Victoria og kungen sto i votter og vinter nederst i kirken, ingen "ååååh" med dører som åpner seg. Det er kanskje ikke vanlig i Sverige?

Hmmm, jo det tror jeg vel det er når jeg tenker meg om. Jeg tenkte faktisk ikke på det, men det kan jeg være enig med deg i at det kanskje hadde vært litt mer stas!

Gammel 19-06-10, 20:53   #73
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Når jeg tenker meg om så er det ikke noen damer som har hatter på seg, er ikke det vanlig?

Gammel 19-06-10, 21:05   #74
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Jeg så bare på TV da bruden ankom kirken, men kjolen var nydelig. Brudgommen så jeg bare såvidt, men jeg tror han ville kledd litt mindre og tøffere briller

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:10   #75
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Minstemor her har fulgt nyhetssendingen med store øyne her. Hun sier gang på gang at Daniel ikke er no kjekk.
Jeg prøver diplomatisk å si at han sikkert er veldig snill og hyggelig, men det hjelper visst ikke stort.

Gammel 19-06-10, 21:15   #76
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kungen kan vel ikke være så veldig "good judge of character" som har vært skeptisk til Daniel, mens utro-Jonas har vært gullgutten?

Knugen har vel aldri vært den skarpeste kniven i skuffen.

Gammel 19-06-10, 21:18   #77
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Kungen har ikke noe godt rykte i Norge. Han har helt sikkert sine sider og er nok rimelig tradisjonell, men samtidig så har jeg hørt at han har veldig god humor og det har skjedd mye sprell rundt ham og av ham. Jeg tror egentlig han er en mykis som pappa også. Men han er ikke noe god på forberedte taler og blir veldig stiv.

Gammel 19-06-10, 21:20   #78
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Når jeg tenker meg om så er det ikke noen damer som har hatter på seg, er ikke det vanlig?

Det er riktig med hatter ved formiddagsbryllup. Dette er ettermiddagsbryllup og da er det riktig med lang kjole og tiara for de som har det.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:21   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh, hva slags kjede er det Harald har på seg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:21   #80
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Mener å ha hørt en del mindre pene vitser om knugen oppgjennom, men kommer ikke på noen akkurat nå. Nuvel, likte kjolen og hun er en nydelig brud. Også har jeg selvsagt ledd over livvaktene som løper rundt og sikkert har gnagsår av lakkskoene og svetteringer på dressen. Hvorfor kunne de ikke fått en hest? Eller joggesko?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.