|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Disse Quickpassene som vi brukte bestilte jeg på nett før vi dro. Skrev ut "billetter" med strekkode hjemme, og vips var vi først i køen på attraksjonene (hadde valgt/tildelt tidspunkt på forhånd, mener det var slakk på ca 10 min før og etter).
|
|
|
#22 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi skal også til legoland i uke 28. Vi skal på slutten av uken.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Etter det jeg forstår kjøpes ekspress-passene i parken, de gjelder 8 attraksjoner for de over 120 og fem for de under. Man kan bruke passet en gang på hver attraksjon. Har lest mye på hjemmesiden der i dag ja... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi var i Legoland i juli for ett par år siden. Det var fint vær og masse folk, men vi hadde det kjempefint likevel. Sto en snund i kø til noen av attraksjonene. Men hva gjør vel det når man står å venter på noe man gleder seg til, været er godt og det alltids noe rundt deg å kikke på? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi var i Danmark fra 23 juni i fjor.
|
|
|
#26 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi skal i uke 27. Superspeed fra Kristiansand, bor i Lalandia og har todagersbillett til Legoland inkludert i pakken. Vi var i Legoland på omtrent samme tid for tre år siden, og jeg synes ikke det var spesielt ille med køer osv. Folk var det jo, men ikke sånn at vi ble sprø av det.
|
|
|
#27 |
|
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Kø spiller ingen rolle for meg. Vi er innstilt på kø, så vi skal nok få det hyggelig likevel. Vi har jo all verdens med tid, og kø kan vi ikke gjøre noe med likevel, så da orker jeg ikke å irritere meg over det. Håper vi få finvær! Noen som vet om det er strand i nærheten? Badelandet så helt fantastisk ut. Å, dette skal bli så bra!
|
|
|
#28 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Badelandet ER fantastisk! Enjoy
|
|
|
#29 |
|
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Gjett om vi skal! Vet egentlig ikke hvem som gleder seg mest, poden eller mamman.
|
|
|
#30 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Det gaar ikke an aa forhaandsbestille express-passene. Jeg sendte dem en email for aa spörre. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi var i Legoland naa i helgen - lördag og söndag. Ingen köer aa snakke om i det hele tatt. Vi stod max 5 minutter i kö bortsett fra en gang (15 minutter til den kanogreien) og ofte ikke i kö i det hele tatt men rett inn, saerlig lite folk mellom 10 og 11 paa morgenen rett etter at de aapnet. Ekspresspass var over hodet ikke nödvendig. Det var knallfint vaer og veldig varmt (kanskje derfor det ikke var saa mange der), men all min skrekk for lange köer var i alle fall ubegrunnet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Vi var tirsdag og torsdag i forrige uke. Tirsdag var det enormt fullt og lange køer, og vi kjøpte ekspresspass. Torsdag var det merkbart mindre folk og tilnærmet ingen ventetid på endel av de minst "hippe" turene. Det var en varmere dag; mulig det har noe å si ift lokalbefolkningen.
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Danmark, legoland sommer 2010Lørdag og søndag er geniale dager å være i Legoland i fellesferien. |
|
|
|
![]() |
|
|