|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Åh, enda en sånn ting hvor jeg tenker "jaja". Det er en barnehage, kidsa leker, klær blir ødelagt. Fact of life. (Og dressen er jo forsåvidt ikke ødelagt, den er bare blitt styggere?) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Ja, forøvrig hadde jeg latt barna mine bruke dressen selv med malingsflekker, men så regner jeg med at barnehageklærne blir flekkete og slitt og er ikke så nøye på hvordan de ser ut så lenge de har funksjonen i behold. Men oljebasert husmaling som leketøy?
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Hadde blitt sur ja! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg hadde reagert, spesielt fordi oljemaling ikke er bra å bruke selv om det var ute. Selv kan jeg ikke være i nærheten av det, det svir og klør i øynene. Og det er jo galskap å la dem male i klær som ikke er avsatt til å male i. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Oljemaling har ingenting å gjøre i en barnehage. Ille nok at klærne løper en stor risk for å bli ødelagt, men verre er det at oljemaling inneholder masse giftige gasser. Det er jo direkte uansvarlig av barnehagepersonalet å la barna pusle rundt i giftskyene av oljemaling for gøy! Jeg hadde blitt rasende. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!En ting er dressen. Klær som sendes til barnehagen må tåles å brukes, og man løper en risiko for at de faktisk blir ødelagt. Noe tanketomme har de kanskje vært som lot barn holde på med maling, uten å ha tilstrekkelig beskyttelse for klærne, men slikt skjer.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Signerer Inagh, oljemalingsrester til barn i barnehage?!? |
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
|
|
|
#30 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg skjønner ikke hvordan dem kunne la ungen male i en reima-dress, eller annen dress.. Det er vel naturlig å ta noe utenpå? Sitter ungene å maler inne uten beskyttelse? Tvilsomt, dem har enten forkle eller skjorte el lign utenpå. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Ja de beskytter jo alltid klærne når det holder på med vannmaling inne. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Det har kommet en del malingsrester på mine barn sine dresser også, men det er ikke oljemaling da. Men likevel har det vært litt trøblete å få bort på noen av ytterklærne, men det får så være. De har malt mye ute på is/snø i vinter, og da hadde de jo på vinterdressene sine.
|
|
|
#33 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg skjønner godt at du er sint og lei deg. En ting er at barnehageklær blir slitt og kan få hull på seg. Noe annet er det om de blir så dekket av maling at det ser helt merkelig ut. Og hva det eventuelt gjør med pusteegenskapene til klærne, som jo er noe av poenget med en Reima-dress. Dessuten, hvis det er maling på ermene hadde jeg også blitt bekymret for at barnet fikk i seg maling hvis han suttet på dressen?
|
|
|
#34 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg synes ikke dette går i kategorien "sånn må man regne med". Jeg mener dette var veldig tankeløst på samme måte som man selv ikke ville malt i sine egne Bergansklær. Og jeg regner med at ingen foreldre ville sluppet barna til med oljemaling og ny, dyr dress hjemme heller. Skal jeg male selv, tar jeg alltid på gamle klær og det må man få mulighet til å sende med barnet i bhg også. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg vet jeg ikke hadde blitt forbannet, for det har skjedd med oss med en 12-timers gammel lekedress som var temmelig dyr.
|
|
|
#36 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Enig med Esme.
|
|
|
#37 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg er enig med Esme- ikke verdt å bli forbannet. Oppgitt, ja,men ikke forbannet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sær og kresen
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Det er ikke noe vits i å bli sint eller irritert eller sur. Bortkastet energi. Men du kan kreve at dette må dekkes av barnehagens forsikring så du får kjøpt en ny dress. Ofte er det slett ikke så vanskelig å få slike ting erstattet. |
|
|
|
![]() |
|
|