|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea
Er meldt litt varmere framover nå, men ville hatt med langermet og cardigans, ja. Ungene er i barneklubben,- på noen aktiviteter.
|
|
|
#382 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaHvor mye "lommepenger" regner dere med å bruke på to uker? Har ingen måltider inkludert. Vi er to voksne og to barn. |
|
|
|
|
|
#383 |
|
I mål
|
Kommer jo veldig an på; skal dere spise på rommet eller ute eller begge deler for eksempel? Jeg tror vi har brukt 5000,- per uke omtrent de to gangene vi har vært på resort - da har vi spist middag på resorten eller inne i byen hver dag, et par lunsjer ute, ellers kjøpt mat på rommet - men handlet fra supermarkedet på stedet som ikke er billigst. Ellers kost oss med drikke og is uten å være måteholdne, men ikke fråtset heller. Litt småshopping av typen badeleker, men ingen større innkjøp. |
|
|
|
|
|
#384 |
|
I farta!!
|
Me er 5 stk og har brukt 1000 kr dagen ca.
|
|
|
#385 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi brukte ca 5500 kroner til "lommepenger" på den uka vi var på Kalithea nå i mai. Lillemor er jo billig i drift og til henne hadde jeg med det meste, så i praksis var vi to voksne og to barn. Vi spiste alle middager ute. To av dem i Rhodos by og resten på resorten. Resten av måltidene (masse godt) spiste vi i leiligheten. Vi handlet delvis på Carrefour (1 km i retning Rhodos by) og delvis på resorten. Vi kjøpte kun noe småtteri til ungene, herunder badeleker, ellers ingen ting. Og så ble det vel et par is om dagen per pers, tenker jeg. Om man handler en masse ved bassenget og på stranda ruller kronene fort.... Vi koste oss og spinket ikke, men holdt forbruket på et forholdsvis moderat nivå. |
|
|
|
|
|
#386 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaEg anar ikkje kor mykje me brukte, men me tar både frukost og lunsj enkelt i leiligheten. Brød, knekkebrød, syltetøy, skinke, leverpostei, makrell, ost etc. Barna er kresne, så dette er faktisk den enklaste, sunnaste og billigaste varianten for oss. Til gjengjeld åt me god middag kvar dag, med både vin og dessert.
|
|
|
#387 |
|
Mellom barken og veden
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaMine tre jenter og jeg brukte rundt kr 5500 i lommepenger på Rhodos.
|
|
|
#388 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi har frokost inkludert hver dag, og regner ca 1000 kr per dag i lommepenger... |
|
|
|
|
|
#389 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea39 dager igjen |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaBabybassenget ved Athena? Husker det rett og slett ikke... |
|
|
|
|
|
#393 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaBabybassenget ved Helios hadde iallfall solseil.
|
|
|
#394 |
|
Mellom barken og veden
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaBåde babybassenget ved Helios og Athena har solseil.
|
|
|
#395 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaNoen som vet om hvordan det er med sykkelutleie i området? Finnes det utleie av barnesykler? Noen har leid og vet hvor? |
|
|
|
|
|
#396 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg la ikke merke til noe sykkelutleie, og veien ved Sunwing er lite egnet til sykling. Ikke fortau, mye trafikk og bilene kjører veldig fort.
|
|
|
|
#397 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Vi så heller ingen på sykkel der? Kun mopeder. Og jeg ville ikke anbefalt noen å sykle i Kallithea iallefall.
|
|
|
#398 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea17 dager til vi reiser
|
|