Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia eller iPhone 3GS?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 20:50   #21
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

...og den er sikkert svindyr. Ikke aktuelt, med andre ord. Jeg får vel råd til den når nyheten om at nr. 5 er rundt hjørnet slippes.

iPhone 4 vil koste det 3GSen koster nå.

Gammel 09-06-10, 20:51   #22
Albertine
Passiv

Standard

Jeg finner den til 699,- hos NetCom.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:52   #23
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kva anna enn kameraet er det som er betre på 4?
.

Husker ikke i farten. Kan lese om det på itavisen.

Gammel 09-06-10, 20:52   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dagens iphone er forrige generasjon, xperiaen er hypermoderne. Forskjellen ved surfing feks er at på iphone må du scrolle fram og tilbake langs linja på fp, mens på xperia ser du hele fp i skjermbredden. Den er kort og godt BRUTALT mye bedre.

Neste iphone er konkurransedyktig med dagens xperia. (Den som kommer til sensommeren.)

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:53   #25
Albertine
Passiv

Standard

...og i følge Apple er den dobbelt så dyr som 3GS.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:55   #26
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Ville nok ventet med å se hva de norske selskapene sponser. hva apple sier er uvesentlig, for mobilselskapene sponser.

Gammel 09-06-10, 20:56   #27
Albertine
Passiv

Standard

De sponser på papiret, i realiteten tar de det igjen på abonnementsprisen. Totalen blir i de fleste tilfeller tilnærmet den samme. Kanskje med unntak av abonnementene med høye ringepriser

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:58   #28
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Kan ikke få meg til å tro at noen skal prøve å selge en iPhone til nærmere 10.000 kr, som da pr. def. vil være det 4 kommer til å koste i følge den tankegangen, Albertine!

Men iPhone er for spesielt nerder, tror jeg.... jeg ville gitt armen og benet for en iPhone 4. Ingen over, ingen vedsidenav!

Gammel 09-06-10, 22:34   #29
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Xperia.

Gammel 10-06-10, 00:01   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hva vil du ha da Obelix?

Minien har jeg siklet på nuh. Liten, men grei.

Jeg vil ha en rød Xperia mini Pro.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 00:06   #31
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg Xperia. For meg er det viktig med et bra kamera, og da holder ikke iPhone mål.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 00:26   #32
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kva anna enn kameraet er det som er betre på 4?

En av de viktigste forbedringene er vel muligheten til å kjøre flere applikasjoner samtidig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 00:32   #33
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg finner den til 699,- hos NetCom.

Sluttsummen blir jo endel høyere.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 01:57   #34
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sliter og med valget.. Prøver å vente for å se hva iphone kommer med men sliter med å vente.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:18   #35
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

En av de viktigste forbedringene er vel muligheten til å kjøre flere applikasjoner samtidig.

Jeg vil igrunnen peke på skjermoppløsningen også jeg. Den betyr mye for meg ihvertfall.

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Sliter og med valget.. Prøver å vente for å se hva iphone kommer med men sliter med å vente.

Den er jo lansert nå, så du kan jo se hva som kommer ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:31   #36
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dagens iphone er forrige generasjon, xperiaen er hypermoderne. Forskjellen ved surfing feks er at på iphone må du scrolle fram og tilbake langs linja på fp, mens på xperia ser du hele fp i skjermbredden. Den er kort og godt BRUTALT mye bedre.

Neste iphone er konkurransedyktig med dagens xperia. (Den som kommer til sensommeren.)

Jeg tror ikke helt jeg forstår hva du mener her? Jeg ser hele FP på min iPhone, trenger ikke skrolle. Vil jeg ha større bilde legger jeg bare telefonen på siden. Jeg ser definitivt hele FP i skjermbredden. Mener jeg da virkelig. :finner iPhone for å sjekke:

Jeg virkelig elsker min iPhone. Dypt og inderlig. Kjærlighet.

Gammel 10-06-10, 07:33   #37
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg sjekket, og jeg har hele FP i skjermbildet, null behov for å skrolle annet enn nedover, men man skal ha en jækla diger telefon for å ikke måtte skrolle den veien.

Gammel 10-06-10, 07:59   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Da har jeg sjekket, og jeg har hele FP i skjermbildet, null behov for å skrolle annet enn nedover, men man skal ha en jækla diger telefon for å ikke måtte skrolle den veien.

Men er det lesbart? Det er det på xperia.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:05   #39
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men er det lesbart? Det er det på xperia.

På høykant blir det litt smått, men når jeg tipper den over er det nada problemos. Veldig lesbart rett og slett. Nå har jeg null peiling på på Xperia, men var SE-fan tidligere, så det er mulig jeg hadde likt den også altså. Men som sagt - jeg iPhonen min. Den er rett og slett bare nyyyyydelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.