|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
frakoblet
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Jeg har opplevd det samme. Jeg kjøpte et plagg som stinket svette så snart det ble varmt ved første gangs bruk. Og det var ikke min svettelukt. Jeg tror ikke jeg fikk det vekk heller, selv etter å ha vasket det ved 60 grader. Svettelukten fortsatte å komme tilbake hver gang plagget ble varmt.
![]() |
#23 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Vel, den kom sikkert fra en "sweat shop" i India e.l.
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Jeg fikk svar fra Boden, de beklaget veldig og sender meg ny kjole hvis ikke lukten er borte etter vask. I tillegg får jeg 15 pund avslag om jeg bestiller noe der, det er jo ikke allverdens men greit nok. Det er ikke noe poeng i seg selv for meg å få en ny kjole hvis den jeg har viser seg å være ren og luktfri etter vask. Nå har den hengt ute til tørk i hele dag, og lukter ingen ting - men jeg er jo forberedt på at det kan komme tilbake når den kommer på. Skal teste i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Jeg synes det var akseptabelt god service. Ny kjole hvis den første ikke kan fikses lett og £15 i avslag på et ev. neste kjøp. Det er ståkarakter i min bok. I hvert fall hvis det er sjanse for at du faktisk vil handle der igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Godt å høre, Maximillia!
![]() |
#28 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Godt å høre at de sender deg ny kjole dersom den ikke blir luktfri. Jeg opplevde fremmed svettelukt i en ny silk-like-kjole fra Oasis. Den var i kunststoff og lukta gikk ikke bort i vask. Den kjolen ble kastet.
![]() |
#29 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Jeg er ferdig med Boden etter at en del klær som jeg kjøpte derfra til guttene mistet knapper, fikk huller o.l. etter første gangs bruk. Synd, for de har noen fine design og den ene kjolen som jeg har derfra holder seg veldig pent.
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjoleJeg blir så glad av å høre om butikker som har skikkelig kundeservice. Jeg er sikker på at de tjener på det i lengden, selv om sikkert noen utnytter det på et vis også.
![]() |
#36 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjoleSå bra de sender en ny kjole!
![]() |
#37 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjoleForøvrig så har jeg en venninne som ringte OMO-direkte med spørsmål om dette i sin tid. (da i en genser i styntetisk strikkegarn, men dog)
![]() |
#38 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjoleVeldig bra service. Hurra for Boden!
![]() |
#39 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole
Det der er så ille altså - som om de ansatte i butikken tror de blir trukket i lønn for å ta tilbake varer.
![]() |
#40 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjoleSå bra service fra Boden. Skohistorien til Divine minnet meg på da jeg skulle levere tilbake et par ganske så dyre vintersko, som hadde sprukket i sålen etter to måneders normal bruk. Kommentaren fra den ansatte var: Du må jammen gå mye.
![]() |
|
|