Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fremmed svettelukt i ny kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-10, 16:51   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(

Råsilke lukter, men dette er ikke sånn silke. Kjolen var heller ikke våt. dette er ren og skjær svettelukt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 17:05   #22
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd det samme. Jeg kjøpte et plagg som stinket svette så snart det ble varmt ved første gangs bruk. Og det var ikke min svettelukt. Jeg tror ikke jeg fikk det vekk heller, selv etter å ha vasket det ved 60 grader. Svettelukten fortsatte å komme tilbake hver gang plagget ble varmt.

Gammel 05-06-10, 19:29   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vel, den kom sikkert fra en "sweat shop" i India e.l.

Blir spennende å se hva de svarer !

Gammel 05-06-10, 20:12   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk svar fra Boden, de beklaget veldig og sender meg ny kjole hvis ikke lukten er borte etter vask. I tillegg får jeg 15 pund avslag om jeg bestiller noe der, det er jo ikke allverdens men greit nok. Det er ikke noe poeng i seg selv for meg å få en ny kjole hvis den jeg har viser seg å være ren og luktfri etter vask. Nå har den hengt ute til tørk i hele dag, og lukter ingen ting - men jeg er jo forberedt på at det kan komme tilbake når den kommer på. Skal teste i morgen.
De spurte også etter kvittering for å kunne lokalisere akkurat hvilken kjole det var, kanskje kan de finne ut om den har vært returnert tidligere. Jeg hadde tilfeldigvis tatt vare på posen, siden det var en fin papirpose, og der lå kvitteringene.

Gammel 05-06-10, 20:16   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var akseptabelt god service. Ny kjole hvis den første ikke kan fikses lett og £15 i avslag på et ev. neste kjøp. Det er ståkarakter i min bok. I hvert fall hvis det er sjanse for at du faktisk vil handle der igjen.

Det viktigste er nå i grunnen at de aksepterer din forklaring og tar på seg alt ansvar, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 20:25   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, enig, det er helt greit, og jeg puster lettet ut over å slippe Boden-boikott.

Gammel 05-06-10, 20:38   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høre, Maximillia!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 20:44   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Godt å høre at de sender deg ny kjole dersom den ikke blir luktfri. Jeg opplevde fremmed svettelukt i en ny silk-like-kjole fra Oasis. Den var i kunststoff og lukta gikk ikke bort i vask. Den kjolen ble kastet.

Gammel 06-06-10, 10:53   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ferdig med Boden etter at en del klær som jeg kjøpte derfra til guttene mistet knapper, fikk huller o.l. etter første gangs bruk. Synd, for de har noen fine design og den ene kjolen som jeg har derfra holder seg veldig pent.

Gammel 06-06-10, 11:11   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høre, Maxi.

Gammel 08-06-10, 15:47   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole

Nå fikk jeg mail om at ny kjole er på vei i posten. Det var god service.

Gammel 08-06-10, 15:48   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott, Maxi!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 15:50   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempebra, Maxi!

Gammel 08-06-10, 15:51   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir så glad av å høre om butikker som har skikkelig kundeservice. Jeg er sikker på at de tjener på det i lengden, selv om sikkert noen utnytter det på et vis også.

Som regel hører vi om de som har elendig service, så dette var fint. Jeg blir glad.

Gammel 08-06-10, 15:57   #35
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er super service!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 16:27   #36
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Så bra de sender en ny kjole!

Jeg har opplevd svettelukt på klær som jeg har lånt til en venninne.
Det lukter ikke før kjolen er i bruk og aktiveres vel av kroppsvarmen.Det er umulig å få bort denne lukten.

Gammel 11-06-10, 11:15   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig så har jeg en venninne som ringte OMO-direkte med spørsmål om dette i sin tid. (da i en genser i styntetisk strikkegarn, men dog)
Da fikk hun beskjed om å helle flytende omo på stoffet og trykke det ned i stoffet med en skjei (til og med stålskje, tror jeg) - Omo-dama snakket som en robot, men trikset virket...

Gammel 11-06-10, 11:18   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig bra service. Hurra for Boden!

Kanskje Økonomisko har noe å lære? Vi kjøpte barnesandaler som gikk i stykker etter to og en halv dag. Da fikk jeg bare høre at guttungen hadde vært for hardhendt med dem. "Det er mange som kommer tilbake og sier at denne hempa er ødelagt, så det er jo et tegn på at mange tar i for hardt". Da jeg prøvde å nevne noe om dårlig kvalitet som mulig årsak, ble jeg blankt avvist. Men vi fikk pengene tilbake da, med surmuling fra damen i kassa på kjøpet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 12:42   #39
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Veldig bra service. Hurra for Boden!

Kanskje Økonomisko har noe å lære? Vi kjøpte barnesandaler som gikk i stykker etter to og en halv dag. Da fikk jeg bare høre at guttungen hadde vært for hardhendt med dem. "Det er mange som kommer tilbake og sier at denne hempa er ødelagt, så det er jo et tegn på at mange tar i for hardt". Da jeg prøvde å nevne noe om dårlig kvalitet som mulig årsak, ble jeg blankt avvist. Men vi fikk pengene tilbake da, med surmuling fra damen i kassa på kjøpet.

Det der er så ille altså - som om de ansatte i butikken tror de blir trukket i lønn for å ta tilbake varer.

Jeg har forøvrig det motsatte på en annen skobutikk. Etter 10 mnd sprakk sålen - og jeg fikk staks byttet til et annet par sko.

Gammel 11-06-10, 13:43   #40
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så bra service fra Boden. Skohistorien til Divine minnet meg på da jeg skulle levere tilbake et par ganske så dyre vintersko, som hadde sprukket i sålen etter to måneders normal bruk. Kommentaren fra den ansatte var: Du må jammen gå mye.
Jeg: Eh, er det ikke det sko er laget for da?

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.