|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Fremmed svettelukt i ny kjoleI går brukte jeg min nye fine silkekjole fra Boden da jeg var ute og spiste middag med venninner. Følte meg riktig fin med matchende lysegrønne øredobber og nye sandaler. Men etter få minutter kjente jeg en skarp svettelukt, og Sist redigert av Filifjonka : 05-06-10 kl 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Er hele kjolen silke - eller er det polyesterfôr?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Jeg har en gang kjøpt en tunika som var sånn. Den luktet helt grusomt av sånn dame-i-overgangsaldersvette. Ikke ble det borte i vask heller - ikke helt. Jeg brukte den ikke mer jeg altså. |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Uansett ville jeg sendt en e-post til Boden og forklart saken. Utrolig kjedelig.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(OK, så da må det være ordentlig svettelukt. Jeg ville definitivt sendt en forklarende e-post til Boden. Please advice.
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Har sendt en mail til Boden. Jeg gidder ikke sende den til rens når den er merket med 40 graders vask - fjerner rens mer lukt enn vask? Uansett så har jeg jo kjøpt en kjole som ikke er i tipp topp stand og allerede har (delvis) ødelagt en hyggelig kveld for meg, så jeg forventer en eller annen form for kompensasjon selv om det er vanskelig å bevise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Æsj, så kjedelig.
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Veldig kjedelig. Sånn vaskemessig mener jeg du har bedre sjanse til å få ren silke enn polyester, men skjønner det er en mager trøst.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fremmed svettelukt i ny kjole :(Æsj, så dumt. Jeg har også opplevd dette, men heldigvis har det vært mulig å få plagget rent. Jeg har hørt at syerskene av og til bruker plaggene før de blir sendt til kjedene i Europa, og at særlig HM hadde problemer med dette.
![]() |
|
|