|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?Vi brukte ikke stylist da vi solgte, og fikk mest for leiligheten i hele sameiet. Dette er noen få år siden.
|
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?
Vi fikk også en veldig god pris uten stylist - jeg stylet selv.
|
|
|
|
#23 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Ja, altså, vi leide ingen møbler eller interiør, det var kun våre egne ting i leiligheten.
|
|
|
#24 |
|
intro
|
Det hele avhenger veldig mye av flaks også, tror jeg. Da vi solgte, var det to andre leiligheter i borettslaget som lå ute. Den ene var superlekker og nyoppusset etter alle kunstens regler, mens den andre var et skrekkelig oppussingsobjekt à la 60-tallet. Vår havnet midt på treet - totaloppusset for 10 år siden, men med forholdsvis nytt kjøkken og nytt bad (som alle i borettslaget). Vi fikk langt færre på visning og på liste enn lekkerleiligheten, men det var faktisk flere som la inn bud på vår leilighet. Den flotte satte prisrekord, men vår kom faktisk lengre over takst, så vidt jeg husker. Vi kunne uansett ikke måle oss mot den superlekre, men traff nok en bredere reelt interessert målgruppe. Jeg følte at vi hadde vært veldig heldige med prosessen, og tror ikke en profesjonell styling ville kunnet løfte vår middelmådige hule nevneverdig.
|
|
|
|
#25 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sikkert sant,
|
|
|
#26 |
|
heimføing
|
Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?Stylist var i pakken da vi solgte leilighet for noen år siden. Hun kom med noen gode tips, ting jeg ikke hadde tenkt på men som jeg så var smart: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?Vi hadde stylist som en del av pakka fra megler. Det kom en veldig hyggelig dame på besøk. Vi gikk gjennom hele leilegheten og jeg lagde en lang smørbrødliste over ting som måtte gjøres. Hun flyttet ikke en bok og kom ikke med en blomst. Men jeg fikk uvurderlig hjelp til å se hva som måtte gjøres. Jeg tror listepris på dette var rundt 1500,- Vi kjøpte ingen nye møbler, det hadde jeg ikke giddet bruke penger på.
|
|
|
#28 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?Tror det varierer veldig på objektet som skal selges og hvilken målgruppe av kjøpere man forventer. Har du en trendy leilighet, kan det være greit å "hype" den opp med trendy interiør. |
|
|
|
![]() |
|
|