|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Solbrillemote for kvinnerHvordan er det med solbriller nå? Må kvinner ha sånne store Dame Edna møter Elton John? Er det lov å ha sånne bittesmå, nette saker eller er det forbeholdt menn? |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerStore er inn ja og med litt stasj på. Man finner jo begge deler. Pilotstilen til Rayban er også inn men det er en veldig vanskelig fasong og kler igrunn veldig få synes jeg.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerPilotbriller vil jeg ikke ha nei. Jeg vil helst ha sånne bittesmåe så jeg ikke får noe særlig skille etter dem. Men det er ikke inne? |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerJah, pilotbriller med sølvinnfatning, er det jeg alltid bruker når jeg faktisk har et par som ikke er knust. ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerStrass kan jeg like. Men sånne svære briller er så rart liksom. |
![]() |
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Solbrillemote for kvinner
Jeg vil også det, helst skal de være runde med speilglass. *harry*
![]() |
![]() |
#14 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerJeg har store solbriller til 49,50 fra H&M, og det er veldig behagelig. Virkelig. Det matcher perfekt til den lilla H&M-blusen jeg liker så godt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerJeg savner Guccibrillene mine jeg, de som var veldig populære for noen år siden, og som også ble solgt på SmartClub en periode.
![]() |
#17 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
Åh! Sånne hadde jeg, sånn ca i 1998, fra Chloe. (Det året alle gikk med Chloe-briller med diamanthjerte.) De var fantastisk fine og ukledelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerJeg liker store briller med unntak av det faktum at jeg blir seende ut som en motsatt panda når jeg tar av meg brillene. *hvit rundt øynene*
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Solbrillemote for kvinnerJeg har en venninne som er driver en optisk butikk. Hun melder meg når de skal ha salg, og så stiller jeg opp idet de åpner døra. I fjor fikk jeg to par briller til kr 100 pr stykk. Før-pris for de brillene var henholdsvis 2300(!) og 800. Og ja, de er store.
![]() |
![]() |
|
|