Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solbrillemote for kvinner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 22:45   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Solbrillemote for kvinner

Hvordan er det med solbriller nå? Må kvinner ha sånne store Dame Edna møter Elton John? Er det lov å ha sånne bittesmå, nette saker eller er det forbeholdt menn?

Jeg vet at jeg kan kjøpe hva jeg vil da - men sånn hvis jeg vil se ut som noe annet enn en ren bondetuppe, liksom. Hypotetisk.

Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:47   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillemote for kvinner

Store er inn ja og med litt stasj på. Man finner jo begge deler. Pilotstilen til Rayban er også inn men det er en veldig vanskelig fasong og kler igrunn veldig få synes jeg.

Hvis du synes det er vanskelig å finne små så kan man kjøpe vanlige innfatninger som er små å sette inn mørke solbrilleglass i de.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:48   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pilotbriller vil jeg ikke ha nei. Jeg vil helst ha sånne bittesmåe så jeg ikke får noe særlig skille etter dem. Men det er ikke inne?

Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:02   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hm, jeg lurer på om ikke du ville vært smashing med pilotbriller, smilefjes.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:05   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah, pilotbriller med sølvinnfatning, er det jeg alltid bruker når jeg faktisk har et par som ikke er knust. ( , akkurat nuh er det noen store, svarte divagreier med STRASS på siden!)

Du er jo diva. Du må ha store briller, altså. Uansett. Pilot eller noe annet, men ikke sånne små fisler. That's so nineties!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:08   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Strass kan jeg like. Men sånne svære briller er så rart liksom.

Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:08   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hva med disse?

Fake it 'til you make it
Gammel 02-06-10, 23:11   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, tro meg. Jeg synes også det var kjempesært med store briller først og følte meg som en flue, nå er det bare digg. :gjemmer meg bak svarte glass ofte:

Gammel 02-06-10, 23:11   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Pilotbriller vil jeg ikke ha nei. Jeg vil helst ha sånne bittesmåe så jeg ikke får noe særlig skille etter dem. Men det er ikke inne?

Jeg vil også det, helst skal de være runde med speilglass. *harry*
Men det får jeg ikke tak i, og dessuten har min bestevenninne og hennes datter plukket ut et par bringebærrøde, lekre med noe strass-stæsj og krummelurer på stengene til meg.
(Jeg: Men jeg kan da ikke ha så store briller?
De, unisont: JO! )

Gammel 02-06-10, 23:12   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Store briller er de beste.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:15   #11
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Pilot er på vei inn igjen. Sikkert små også på sikt. Store er veldig gangbart. Og svært behagelig.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:16   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Er det slike du leter etter?

Fake it 'til you make it
Gammel 02-06-10, 23:17   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nei. Matrix-look er strengt forbudt i år, SF. Fikk du ikke memoet?

Gammel 02-06-10, 23:19   #14
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Jeg har store solbriller til 49,50 fra H&M, og det er veldig behagelig. Virkelig. Det matcher perfekt til den lilla H&M-blusen jeg liker så godt.

Fake it 'til you make it
Gammel 02-06-10, 23:23   #15
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner Guccibrillene mine jeg, de som var veldig populære for noen år siden, og som også ble solgt på SmartClub en periode.
Noen som vet hvor jeg får tak i slike da?

Gammel 02-06-10, 23:24   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har alltid briller til 49,50, siden det er noe svinn. For å si det pent.

Gammel 02-06-10, 23:24   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har alltid briller til 49,50, siden det er noe svinn. For å si det pent.

Tusenkronersbriller er bortkastet her i huset også.

Gammel 03-06-10, 07:53   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hva med disse?

Åh! Sånne hadde jeg, sånn ca i 1998, fra Chloe. (Det året alle gikk med Chloe-briller med diamanthjerte.) De var fantastisk fine og ukledelige.

SF, du må ha noe stort. Og ja, du ville vært kongekul med pilotbriller. You could totally pull it of.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 07:55   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker store briller med unntak av det faktum at jeg blir seende ut som en motsatt panda når jeg tar av meg brillene. *hvit rundt øynene*

Gammel 03-06-10, 08:09   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en venninne som er driver en optisk butikk. Hun melder meg når de skal ha salg, og så stiller jeg opp idet de åpner døra. I fjor fikk jeg to par briller til kr 100 pr stykk. Før-pris for de brillene var henholdsvis 2300(!) og 800. Og ja, de er store.

I år vurderer jeg å kjøpe pilotbriller. Jeg kjøper bare av denne venninna, og kjøper derfor dyre briller (ofte til en hyggelig pris). De holder virkelig mye lenger enn de billige fra HM og ikke ødelegger/mister jeg dem heller. Jeg tror rett og slett at jeg passer litt bedre på ting som jeg vet har høy verdi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.