![]() |
#521 |
Passiv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)479. |
![]() |
#522 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Her var det mye (ku)galskap.
#524 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Ja, mer surrealistisk får den vel knapt blitt.
#526 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Beklager, jeg trodde ikke mine egne øyne så jeg måtte sjekke om det ikke bare var en illusjon. |
![]() |
![]() |
#527 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Gjelder dette bare hjertebarn, eller vil fastlegene få sparken av EU dersom de ikke opererer nok inngrodde tånegler? Og er dette grunnen til at jeg ikke ble sendt sporenstreks til USA med visdomstannen min?
#528 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Litjtausa skal gentestes i morgen. Det gleder jeg meg til. Og jeg trengte bare nevne USA for legen én gang før hun gikk med på det. Kanskje hvis jeg sier Boston Philadelphia mange ganger, så får vi MR og CT også? Det hadde vært veldig kult å ha bilder av hjernene til begge jentene mine. Min egen også, men jeg har ingen unnskyldning for å si Boston philadelphia på egne vegne.
#529 |
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
|
![]() |
![]() |
#530 |
Epikur
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg vet ikke om MR av MRB vil gjøre tråden mer eller mindre surrealistisk, jaffal.
|
|