Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 22:08   #441
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg synes jeg ser for meg den bekymringsmeldingen.

"Han tar feil på internett!"

Omsorgssvikt!

Gammel 29-05-10, 23:15   #442
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det galt å ha bilde av ungen sin i avataren også nå?

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 23:16   #443
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det galt å ha bilde av ungen sin i avataren også nå?

Neida.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 23:23   #444
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke sant?

"Og ikke nok med at han tar feil på internett, han har bilde av barnet sitt i avataren sin på et foreldreforum han er medlem av."

Det er jo en skikkelig dødssynd!

For å ikke snakke om alt det ekstraarbeidet det gir barnevernet. De har jo allerede hendene fulle med å ta barna fra alle som har bilder av ungene sine på FB og i blogger, og nå får de hendene fulle av folk med bilder i avataren på diskusjonssider også. Ille er det, skikkelig ille!

Gammel 29-05-10, 23:49   #445
Hjertebarn
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
Hjertebarn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bojan, her.

Ikke alltid like lett å ha oversikt over hva som skrives, men i et nylig brev (som er publisert på FB-siden til Jonas-saken) sendt fra foreningen til helseministeren 19.5.2010, står det:
De nordiske landene jobber på den samme måten som Rikshospitalet. Det er staten som dekker utgiftene. For å unngå å miste stillingene sine og tape prestisje, er de veldig opptatt av at statistikkene viser til gode resultater. Derfor manipulerer de statistikkene.
Motivet for den påståtte forfalskningen er riktignok i følge foreningens brev ikke "å forfalske statistikk for at hjertebarn skal dø", men "for at legene skal miste stillingene sine og tape prestisje". Uansett er det påstander om manipulering og forfalskning om statistikk.

Det er vell litt grovt å si at jeg hater kvinner, denne påstanden synes jeg Boijan kan trekke tilbake.

Hjertebarn er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 23:54   #446
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertebarn, her.

Det er vell litt grovt å si at jeg hater kvinner, denne påstanden synes jeg Boijan kan trekke tilbake.

Hvor i den quoten stod det at du hatet kvinner?

Gammel 29-05-10, 23:58   #447
Hjertebarn
Nybegynner

Hjertebarn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sorry jeg mente Madcow

Hjertebarn er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 00:00   #448
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 00:05   #449
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Som jeg skulle sagt det selv Nessie!

Eller:

Gammel 30-05-10, 00:08   #450
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertebarn, her.

Sorry jeg mente Madcow

Ikke så lett å holde styr på alt her?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 01:38   #451
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Philadelphia er til og med en film. Det syns jeg heller vi kan snakke om.
Der var det til og med snev av konspirasjonerier åg sånn og ihvertfall var det slemminger der. :holder meg til tema:

Vi kan godt snakke om filmen Philadelhia. Den så jeg på kino sammen med to venninner, som skjemtes under hele filmen fordi jeg hulket og snufset hele veien. *lettrørt*

Gammel 30-05-10, 01:44   #452
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Kan vi snakke om fotball nå? Det nærmer seg VM.

Og er det bare meg som vet at Philadelphia er en ost. Sånn hvit greie som er god på gulrotkake.

Fotball-VM? Mimrer tilbake til gode, gamle dager da jeg så fotbal-VM fordi italienerne hadde en sexy fotballspiller. Var det Gianini han het?

Ellers heter det ikke Philadelphiaost, det heter Filapapiaost.

Jauda, det var sånn ca det han het. Giannini. Han var jo enda litt søt da. Eller enda og enda, han var fremdeles litt søt da, synes jeg nå.

Gammel 30-05-10, 01:49   #453
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ikke bildet, men var det han med det litt lange håret?

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 01:57   #454
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ser ikke bildet, men var det han med det litt lange håret?

Ser du ikke bildet? Ser ingen bildet da? Jeg ser det. Snodig!

Han har sånn halvlang hockeysveis, ja. Google bildesøk på giannini footballer, så kommer han opp.

Gammel 30-05-10, 01:59   #455
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fant ham, jeg likte ham også.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 20:56   #456
SSE
Fullverdig medlem

SSE sin avatar

Hvor: -
SSE er litt kul
Tommel ned

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.

Kjære SSE

Tilsynelatende kan det se ut til at du er en oppvigler som liker å være i rampelyset.

Stakkars barnet som på ditt fang sitter, som uskyldig blir brukt i din profil. Vær oppmerksom på at det kan føre til at du blir anmeldt til barnevernet.

Jeg forstår at du/dere har vanskeligheter med å bli avslørt. Men spar meg og min familie for ytterligere personangrep er du snill! Jeg er vel neppe alene om å ha skjønt hvem som står bak de ulike profilene som arrangerer diskusjoner seg imellom her...

Sist redigert av SSE : 30-05-10 kl 21:24. Årsak: Korrigering av setning
SSE er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:09   #457
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har virkelig ramlet av lasset. Går heller å henter popcorn.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:13   #458
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:29   #459
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Deler du? Jeg er fri.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 30-05-10, 23:42   #460
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Værsegod
Libra.

Tinka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.