![]() |
#381 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Og Boston har gitt opphav til den svenske delikatessen (?) "Boston-gurka", mens "Philadelphia" har gitt opphav til en norsk delikatesseost (?). :kunnskapsrik:
#382 |
This is normal!
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg tipper Skilpadda noterer så blekket spruter nå ja!
![]() |
#394 |
Originala
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Wow, assa!
Bare én overnatting? Da kan du forvente skrivekurs med Skilpadda, etterfulgt av et intensivkurs i matlaging i regi av Mim før du kan bli fullverdig FP-medlem.
Jeg kjenner at jeg blir veldig urolig her, med tanke på at du som lege sitter her og ikke har peiling på hvilket av de to sykehusene over there som opererte det norske barnet. For å sitere en vår tidligere statsminister: Jeg reagerer med sjokk og vantro! |
![]() |
![]() |
#397 |
Bedreviter
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn) |
![]() |
![]() |
#398 |
This is normal!
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Teofelia von Pilodolfia. Jo, det klinger godt.
![]() |
#400 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
jæi hakke fåttlov å bi me på no sånt
|
|