|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Er FB fullgodt som invitasjonsalternativ? | |||
Klart det er! Vi lever i 2010 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 24,58% |
Nei, ikke hvis de vil ha meg som gjest |
51 | 43,22% |
Jeg dukker opp uavhengig av invitasjonsformen |
33 | 27,97% |
Dustepåll/jeg blir aldri invitert noen steder likevel |
5 | 4,24% |
Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Invitasjon til festJeg er enig med Skilpadda i at sms er veldig uformelt, men det er heller ikke derfor jeg reagerer på en FB-invitasjon. Jeg tenker mer på tilgjengeligheten. Men altså, jeg boikotter ikke et arrangement jeg har fått nyss i selv om jeg ble invitert på FB. Jeg er jo ikke helt sprøyte gal.
![]() |
#42 |
Audacious
|
![]() Sv: Invitasjon til festI min omgangskrets inviteres det mye til fest på FB, så jeg er vant med det. Vi har også gjort det, men vi vet jo hvilke venner som sjelden er på FB, så dersom de ikke har svart på de første dagene sender vi en sms eller e-post i tillegg.
![]() |
#43 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Invitasjon til fest
Det jeg mente var vel egentlig:
Det går fort i svingene når man bare skriver innlegg under amming. Jeg veit ikke om presiseringen gjorde det mindre pussig?
![]() |
![]() |
#44 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til festNei, det er ikke noe fullgodt alternativ. Men det er en fin greie når det kommer til planlegging av arrangementer.
![]() |
#45 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til festDet eneste alternativet som er fullgodt er å snakke med folk for å forsikre seg om at invitasjonen er mottatt og oppfattet. Jeg har gått glipp av flere invitasjoner fordi posten ikke har kommet fram (
![]() |
#46 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Invitasjon til festFB er ikke stedet å invitere meg til ulike events altså, eneste jeg kan forstå og synes er ok hva gjelder formidling og invitasjon mm. er nå når vi skal ha 10 års reunion med vgs - da er FB en fin arena, men selv her har det blitt sendt ut invitasjoner også skriftlig!
![]() |
#47 |
flisespikker
|
![]() Sv: Invitasjon til fest
Jepp, da skjønner jeg det bedre.
![]() |
#49 |
Leser
|
![]() Sv: Invitasjon til festJeg kommer bare det er fest!
![]() |
#51 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Invitasjon til festJeg går også glipp av invitasjoner på FB. Det er mye fordi jeg jobber med kultur, og mange venner og kolleager bruker FB til å spre info om arrangementer. Så jeg får mellom 5-20 invitasjoner til alt mulig rart i uka. Da forsvinner lett en bursdagsinvitasjon innimellom.
![]() |
#52 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til festJeg ville ikke drømt om å bruke det til feks bryllup eller konfirmasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Invitasjon til festEr det nå jeg skal fortelle at vi er ville og gale og har invitert til bryllup på FB? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|