|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Og så var det faktisk noen sjeldent bra oneliners ikveld også.
![]() |
![]() |
#302 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!) |
![]() |
![]() |
#303 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Men altså; jeg så siste videopodcasten og ble helt satt ut. Nå er det SLUTT altså. Om fire dager er det SLUTT. Det er så utrolig, siden 2004 har LOST vært favorittshowet mitt (omtrent nøyaktig like lenge som puddingen har vært i livet mitt; jeg husker jeg ammet henne til piloten...) Jeg har sett hver eneste episode, de fleste på første mulige dag. Jeg hadde aldri sett mye sci-fi eller fantasy før, og ble helt satt ut at måten showet var en brainteaser og krevdee kunnskap av seeren for å få maksimalt utbytte. The Lost Experience (internettspill), tilsynelatende "ekte" annonser i aviser i utlandet med clues, masse easteregg, mange internett-fansites med diskusjoner, tråder, info og liste på liste over skjulte poenger som man kanskje ikke hadde tatt første gangen... Ja, og så den evige diskusjonen - kynikerene hevdet at det bare var tull når produsentene hadde den røde tråden, inklusive slutten, klar på papiret da piloten ble vist i 2004. Heldigvis la de jo ned litt bevis i sesong 1 som nå blir forklart og viser at vi rett-troende som stolte på dem hadde rett.
![]() |
![]() |
#304 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)De er så bra de dansescenene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Klippene Kate og Jack? De klippene er helt ekte, de er hentet fra episode 6 i sesong 1. De fant likene, og siden de til da trodde de var mer eller mindre alene på øyen var det jo ganske spooky å finne menneskelik. Jack påpekte at det var en mann og kvinne, og Locke fant den lille posen med en hvit og en svart stein (eller spillebrikker, som vi nå vet hva de var til.) Det var en av de første tilfellene av svart/hvit-symbolikken som har gått som en rød tråd gjennom hele serien.
![]() |
![]() |
#306 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg blir nesten religiøs av dette her. Og jeg dør av tanken på at det snart er slutt, jeg vil ikke. JEG NEKTER!
![]() |
#307 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ja, jeg husker det fra episode 1, men jeg husket ikke akkurat om scenen var slik. Om de hadde filmet det nå så hadde de fått det til bra for Kate så så ung ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Hvilke spørsmål er ubesvarte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Og hva ER det egentlig med Ben? Jeg er fortsatt helt forvirret når det gjelder han.
![]() |
#310 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Og hvor er isbjørnene? Og bikkja? Og hvem skal ta seg av datteren til Sun og Jin nå? |
![]() |
![]() |
#311 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Isbjørnen(e) var det jo han lille mørke gutten (har glemt navnet, var det Walt?) som projiserte, han hadde jo evnen til å få ting han leste om til å bli virkelige. Så den er ute av bildet for lenge siden.
![]() |
#312 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Betyr det at da Jacob hadde skrevet Kwan i hulen, så mente han Jin? Hvis Kate ble strøket ut fordi hun ble mor, så må vel også Sun ha vært uaktuell som kandidat.
![]() |
#313 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)He he, er er alle spørsmålene...
![]() |
![]() |
#314 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Hvor mange episoder er det? Jeg ser at episode 13 blir sendt neste torsdag på TV Norge.
![]() |
#315 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Siste episode er en dobbeltepisode; nr 17 og 18 sendes samtidig.
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Var ikke den med Rose og Bernard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jo.
![]() |
![]() |
#318 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Jeg også. Og nå er jeg redd han forsvinner ut i det store intet.
![]() |
#319 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Litt om koden:
![]() |
![]() |
#320 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er mest spent på tallene. De toucher jo borti så mye og så mangt
![]() |
|
|