Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker meg dette, Chill Norway. Noen som har sett det i butikken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 15:56   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Ønsker meg dette, Chill Norway. Noen som har sett det i butikken?

Finner det ikke på nett, noen som vet hvor de har det inne? Ønsker meg både kjole og jakke

Og kanskje denne toppen

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:58   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg dette,Chill Norway. Noen som har sett det i butikken?

Da jeg jaktet på en kjole så sendte jeg mail til de som førte merket i nærheten av der jeg bor

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:04   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg dette,Chill Norway. Noen som har sett det i butikken?

Homecoming har i alle fall hatt den inne, og de sender.

Gammel 10-05-10, 19:03   #4
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker meg dette, Chill Norway. Noen som har sett det i butikken?

Da er mail sendt og tusen takk for tips. Bodde rett ved Homecoming da vi bodde i Oslo. Kjempesøte damer som jobber der.(tror kanskje de husker meg )

Gammel 10-05-10, 19:33   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kjolen og jakka er superfint ...gidder du oppdatere hvor disse klærne evt er å få tak i ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:15   #6
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Den kjolen og jakka er superfint ...gidder du oppdatere hvor disse klærne evt er å få tak i ?

Yes. Har sendt mail til et par steder nå og venter på svar. Carma i Trondhjem var helt lens .
Noen som vet hvilken farge det er på denne kjolen? Er det offhvit tro:myser:

Gammel 10-05-10, 20:17   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Yes. Har sendt mail til et par steder nå og venter på svar. Carma i Trondhjem var helt lens .

Flott ......Den er vel enten offwhite eller lys lys grå :myser også :

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:45   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er to butikker i Trondheim som har Chill N.

Hva heter den andre Agurke?

Gammel 10-05-10, 20:46   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er to butikker i Trondheim som har Chill N.

Hva heter den andre Agurke?

Fant det!
"Rom for alle"

solvi@romforalle.no

Gammel 10-05-10, 22:00   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne butikken har en del, men vet ikke om de har akkurat den. De har visst noe nettbutikk også den kjeden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:49   #11
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Dette var vanskelig gitt!!! Har fått tak i kjolen via finn. I følge butikkene jeg har ringt rundt til så ble de utsolgt for lenge siden.

Gammel 13-05-10, 21:26   #12
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Dette var vanskelig gitt!!! Har fått tak i kjolen via finn. I følge butikkene jeg har ringt rundt til så ble de utsolgt for lenge siden.

Farsken, selgeren på finn var visst ikke så "seriøs" som jeg trodde.... Håper bare jeg får refundert pengene, ble ikke noen kjole ihvertfall!

Gammel 13-05-10, 21:47   #13
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, så innmari kjipt, Morgana! Håper det ordner seg med pengene

Gammel 13-05-10, 22:02   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Utrolig kjedelig!!! Nei, takke meg til sikring gjennom betalingsgaranti altså, det blir jo stadig flere skurker der ute ... Håper du får refundert pengene og finner kjolen på annet vis!!

Gammel 13-05-10, 22:55   #15
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Utrolig kjedelig!!! Nei, takke meg til sikring gjennom betalingsgaranti altså, det blir jo stadig flere skurker der ute ... Håper du får refundert pengene og finner kjolen på annet vis!!

Håper og tror det , men det kjipeste er at jeg ikke får kjolen. Har en mistanke om at det har vært en liten budrunde etter at jeg avtalte kjøpet og dessverre rakk jeg å overføre pengene før jeg fikk beskjed om at hun har solgt den til en annen.

Gammel 09-06-10, 18:43   #16
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Frill kjolen er til salgs på finn.no i dag. Søk på eb eller nordfjordeid. Jeg har både kjøpt og solgt mye til henne, og hun er veldig seriøs. Ellers så jeg den i en svensk nettbutikk. Kan se om jeg finner den igjen.

Strikkekåpen hadde de på en nyåpnet butikk som heter Moshi Moshi i Namsos. Super service og de sender. Jeg kan finne nr. til deg, ellers er de på facebook også.

Jeg er også på leting etter en kjole fra Chill Norway. Omslagskjolen i rødt som heter Velour Larkollen dress str. S. helt umulig å finne !

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 23:37   #17
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Så snilt av deg! Tusen takk for tips. Sjekker det ut.

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Frill kjolen er til salgs på finn.no i dag. Søk på eb eller nordfjordeid. Jeg har både kjøpt og solgt mye til henne, og hun er veldig seriøs. Ellers så jeg den i en svensk nettbutikk. Kan se om jeg finner den igjen.

Strikkekåpen hadde de på en nyåpnet butikk som heter Moshi Moshi i Namsos. Super service og de sender. Jeg kan finne nr. til deg, ellers er de på facebook også.

Jeg er også på leting etter en kjole fra Chill Norway. Omslagskjolen i rødt som heter Velour Larkollen dress str. S. helt umulig å finne !

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.