Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-10, 00:46   #301
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ååh! Hvordan var den i størrelsen, synes du? Stretchy eller ei?

Den er 100% lett/tynn bomull, ikke særlig stretchy. Jeg syns størrelsene på Esprit er som forventet, men jeg bruker 34 da.

Gammel 08-05-10, 11:45   #302
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har kjøpt nye sko til meg.

Converse Chuck Taylor All Star Slim i hvitt stoff

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-05-10, 12:03   #303
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Venter på disse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 132_CON105_COR_1.jpg (97,1 KB, 20 visninger)
Gammel 08-05-10, 12:26   #304
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Denne t-skjorten til meg selv, digger motivet !

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 08-05-10, 23:10   #305
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet noen av dere hvor jeg kan få kjøpt en hvit lang og ettersittende bomullstopp, som IKKE er gjennomsiktig? (Dvs ikke flortynn).

Noe ala dette i fasongen (bare litt kortere):

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 10:35   #306
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vet noen av dere hvor jeg kan få kjøpt en hvit lang og ettersittende bomullstopp, som IKKE er gjennomsiktig? (Dvs ikke flortynn).

B Young har iallefall.
Så en der i går. Ellers hadde Lindex ganske lange også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 10:48   #307
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...archBackLink=#

Gammel 09-05-10, 11:08   #308
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

B Young har iallefall.
Så en der i går. Ellers hadde Lindex ganske lange også.

Jeg har vært begge steder. De har ikke her i Oslo i alle fall. Tror jeg var i 15 butikker i går....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 11:09   #309
Joika
Pauset

Standard

Fin, men litt for lang. Skal bruke den som topp. Vil ha en som rekker meg tl midt på rumpa omtrent.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 11:15   #310
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, men litt for lang. Skal bruke den som topp. Vil ha en som rekker meg tl midt på rumpa omtrent.

Jeg kjøpte en på Lindex fredag iallefall.

Den når meg til ca midt på rompa. Helt vanlig basic hvit. Men det går ikke som underkjole nei, men trøye som paser til korte kjoler/tunikaer.
De hadde også noen på "Mias" her, fra Cream eller Container.

Har du sjekket Cubus da? Vero Moda?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 13:55   #311
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 13:59   #312
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Nok en ting som står på ønskelisten min, men jeg håper å finne den i Spania i sommer.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 18:12   #313
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne kjøpte jeg på Lindex. Den er ca 78 cm lang.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 18:53   #314
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Denne kjøpte jeg på Lindex. Den er ca 78 cm lang.

Ja, men den har ikke ermer. Vil ha minst 3/4. *dvaske armer*

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 18:54   #315
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Åh, med armer?
DET har jeg jammen ikke sett noen steder.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 19:19   #316
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

@Joika: Slike har de i basic-sortimentet til Vero Moda.

Gammel 09-05-10, 19:58   #317
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne kjøpte jeg nylig, og Langøre sa nettopp at han synes jeg er så fin i den!

Den er litt mer tunika-aktig enn det ser ut som på bildet, og jeg tror kanskje jeg kunne hatt den i en str mindre (jeg valgte M). Betyr det at jeg kan kjøpe meg en i hvitt også, S?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 20:31   #318
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin, Kanina! Hvor fra?

Gammel 09-05-10, 20:53   #319
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sorbet har sånne. I hvitt, lilla, sort. Med lange ermer.

Jeg kjøpte på Strømmen storsenter, men du kan sikkert finne dem på nett.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 21:46   #320
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Den var fin, Kanina! Hvor fra?

Esprit, på salg hos Ellos.

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.