|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?
Joda, jeg slenger ut dobbeldyna også, jeg. Den henger litt dobbelt, men får i hvert fall litt luft. Jeg lufter forøvrig når jeg skifter sengetøy, og av noen ganger utenom det også.
|
|
|
#42 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Vi lufter dynene innimellom, men mest om vinteren, nå er det litt for mye pollen i omløp. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kakemonster
|
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Slenger det over tørkestativet ute på verandaen av og til. Å henge ting ut av vinduet eller over rekkverket på verandaen er ikke lov i borettslaget vårt.
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Jeg lufter dynene ut av vinduet med jevne mellomrom. Livredd edderkopp og faen, men mannen tar jobben med å riste og saumare skikkelig etterpå - det er nydelig med nylufta dyne!
|
|
|
#45 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?.....fikk et akutt behov for å lufte dynene våre nå kjenner jeg...
|
|
|
#48 |
|
bits and pieces
|
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Lufter dyner en gang innomellom ja, men ikke ofte. Glemmer av det rett og slett.
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Lufter man sengetøy lenger?Jeg lufter sengetøy ja, det er utrolig herlig å legge seg i!!
|
|
|
#50 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Vi lufter dynene hver gang vi skifter sengtøy. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Epikur
|
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Ja, det gjør jeg. :femtitallshusmor:
|
|
|
#52 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Vi lufter aldri dynene. Jeg støvsuger de en sjelden gang, det skal visst ta mye av midden. Legger dyne/pute i en søplesekk, putter støvsugerrøret oppi og tetter til med hånda. Støvsuger til dyna er en knallhard ball, et par runder.
|
|
|
#53 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Jeg rister dem ut av vinduet hver dag. Er det lufting? |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Venter på at Mim skal selge husmor-outfiten sin
|
|
|
#56 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Tror ikke det er veldig vanlig, hvertfall ikke rundt her vi bor.
|
|
|
#57 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
|
|
|
#58 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Lufter man sengetøy lenger?Jeg lufter dynene fra tid til annen, og i alle fall i sommerhalvåret. Vinterstid blir det ikke like ofte.
|
|
|
|
#59 |
|
Epikur
|
Jeg kan da ikke selge klærne mine? Jeg går alltid sånn.
|
![]() |
|
|