|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei ikke til lasagne, men jeg er oppvokst med spagetti bolognese med poteter |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Vi bruker heller ikke poteter til lasagne, som regel har vi ingenting til i det hele tatt, men salat er bra. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Øh, nei!
|
|
|
#107 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Eller vent nå litt. Jeg lurer på om det hendte at vi hadde det når jeg bodde hjemme.
|
|
|
#108 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Ei. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#109 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Vi pleier å ha salat til og evt baguette. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Fløtegratinerte poteter til lasagne er vel noe av det mystiskeste så langt jeg har lest hittil. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei, vi spiser salat og event. hvitløksbaguett til Lasagne (som jeg forøvrig har hvitløk, paprika,løk og gulrot i)
|
![]() |
|
|