|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Litt mer om prikkerAltså, på kontrollpanelet er det plass til (?) et visst antall prikker.
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om prikkerDet hoper seg opp på bakrommet. Nesten som et kjempestort ballbasseng med røde og grønne baller. Mest grønne, da. (Beklager, dette er dophuet som snakker. :junkie: )
![]() |
#3 |
Etylbarbital
![]() Sv: Litt mer om prikkerFor å ta meg sammen: De forsvinner. De ligger sikkert en-eller-annen plass i databasen, men for brukerene så har de forsvunnet. Venter du en prikkestorm så gjelder det å henge med i svingene.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Litt mer om prikkerDe er nok tapt for alltid. For alltid, sier jeg!
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt mer om prikkerDe ligger igjen på innleggene. Så om du klikker på vekten på det innlegget du har fått en prikk på så ser du den også om den har forsvunnet ut av lista i kontrollpanelet. |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() Sv: Litt mer om prikkerFantastisk. Alt som går an i dette forumet.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt mer om prikker |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Litt mer om prikkerDe finnes et eller annet sted i databasene eller hva det nå er de lagres i. Moderatorene har mulighet til å lese prikkekommentarer, også gamle, men vi kan ikke se i hvilken tråd de ble gitt eller om de røde eller grønne. Det skal også legges til at vi ikke har for vane å lese prikkekommentarene til andre her på FP, det gjøres svært, svært sjelden.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt mer om prikkerEnig. Det er kjempeskuffende. Man kan ikke få hevnprikket eller noe uten å huske. |
![]() |
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Litt mer om prikker
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
Jeg tror vi må kontrollere dopinntaket til Veronal litt bedre, det var overhodet ikke meningen at hemmeligheten om ballrommet skulle komme ut til massene.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt mer om prikkerDet er et ballrom altså? Det er ikke barbiturater i alle regnbuens farger? |
![]() |
![]() |
#15 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om prikkerHvordan får man prikker egentlig? Jeg er ganske ny her, og prøver å engasjere meg men får ingen prikker allikevel.. Gir også en del prikker.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
Prikkene sitter ikke like løst på FP som på andre forum. Generelt sett får man prikker for å skrive gode, vel formulerte debattinnlegg og temaer som engasjerer. Noen legger ut litt bilder og sånt og høster litt prikker på det også. Men jeg vil anbefale fremgangsmåte nr. 1.
![]() |
#17 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Takk for tipset |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Min erfaring er at de kommer når du ikke er på jakt etter. Og da i slike forbindelser som Adrienne beskriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() |
|
|