|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingEkstremt sjelden, siden det ikke er noen sånn sjappe her på Stjørdal.
|
|
|
#63 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser der av og til, når vi alt for late til å lage mat |
|
|
|
|
|
#64 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTja vi bor ikke langt unna en McDonald, men er der sjeldent. Vist vi spiser på mc eller burger king er det fordi det er i umiddelbar nærhet, fordi vi har lovet ungene at de skal få velge hvor vi skal spise, eller fordi vi er på et senter og vi stopper innom på veien hjem. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår det kommer til kjøring så har vi aldri kjørt til Trondheim for å gå på McD/Burger King nei. Det synes jeg ikke det er verdt. Men jeg synes maten er helt ok. Ikke noen store opplevelse, men ikke helt pyton heller.
|
|
|
#66 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi har også once a month policy på junk
|
|
|
#67 |
|
flisespikker
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Den eneste grunnen til at vi spiser på fastfood-steder iblant er at stedet er akkurat der vi er, eller i det minste på vei dit vi skal. (Vi har også spist på fastfood-steder langs motorveien når vi har kjørt lengre turer i USA.) Det hadde ikke vært aktuelt å "reise til" et fastfoodsted bare for å spise der.
|
|
|
#68 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingI Trondheim er det ikke noe poeng å kjøre lengre enn til nærmeste BK(ca 5 min. kjøretur), jeg synes stort sett at junkutvalget her i byen er særdeles dårlig.
|
|
|
#69 |
|
Borte
|
Jeg skjønner ikke hvordan man ikke kan skjønne det.
|
|
|
#71 |
|
flisespikker
|
Har noen sagt noe om det? Jeg kaller McDonalds og lignende for gatekjøkken, selv om jeg også bruker ordet om "ikke-kjede-steder". Hvem som har den sunneste maten, aner jeg ikke - det finnes helt klart steder som har sunnere mat enn McD, men det finnes sikkert noen som har usunnere også.
|
|
|
#72 |
|
Erfaren nok
|
Ok. Jeg fikk bare et inntrykk av at McD og Burger King på en måte er verre enn burger kjøpt på andre steder.
|
|
|
#73 |
|
flisespikker
|
Jeg har ikke sett at noen har sagt noe om "andre steder" i det hele tatt? Og det er jo ikke så rart, for "andre steder" kan jo være hva som helst, fra høykvalitetsmat med rettferdig kaffe og økologisk kjøtt, til skikkelig, skikkelig elendige fastfoodsteder - det er vanskelig å si noe generelt om "gatekjøkken". (Eller om "burger".)
|
|
|
#74 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg synes også det er forskjell på McDonaldssteder. Skal vi først innom så kjører vi gjerne det halvannen minuttet ekstra forbi den rett ved veien for å stikke innom den som har bedre hygiene osv. Men begge er ganske nært opp mot reiseruta uansett.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår vi er alle på kjøpesenter og ungene maser veldig og jeg er svak og gir meg.
|
|
|
#76 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingMen er kjøttet på McD mindre rent enn feks burgerkjøttet på restauranter/kafeer?
|
|
|
#77 |
|
Keep calm and trot on
Hvor: Oslo
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVeldig, veldig skjelden. Jeg spiser bare salat når vi er der, ingenting fra McD passer i min diett. Snupsen elsker pommesfrites. Hun har vel spis
|
|
|
#78 |
|
intro
|
|
|
|
|
#80 |
|
Unik
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på slike steder i forbindelse med tidlig middag (lunsj for oss voksne) i helger. Noen ganger kjøper vi og tar med hjem, hvis vi er late mht matlaging.
|
![]() |
|
|