|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg blir veldig forbauset om Jack ikke blir den som "blir igjen til slutt". Men så langt klarer jeg ikke å tenke. Jeg tenker bare på Sayid er borte. Lekre, lekre mannen. : ensporet:
![]() |
#242 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Bennie oppsummerte alt jeg har gått og grublet på i dag igrunnen. At Jack blir Jacob synes mer og mer tydelig (men kanskje er det bare det Darlton vil vi skal tro?), men hva med med Desmond?
![]() |
![]() |
#243 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Dette står i min tv-guide om neste episode: Locke's intentions are finally brought to light.
![]() |
#244 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg synes også mye peker mot at Jack blir den nye Jacob. Han var jo en av dem som klarte seg dårligst når de forlot øyen en periode. Samtidig er Hurley også en av dem som på forhånd hadde en sterk link til øyen med tanke på vinnerrekken i lotto. Han klarte seg veldig dårlig i den "virkelige verden", inne på institusjon, så døde mennesker, utilpass. Han kunne også se Jacob før mange andre. Samtidig virker han lite besluttsom og usikker, så det taler imot. Han må i så fall gå gjennom en forandring.
![]() |
#245 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Widmore forklarte jo Desmond at hvis han skulle greie å redde sin verden, "he had to make an enormous sacrifice" eller noe sånt omtrent. Kanskje det er å måtte bli på øyen, til tross for at han bare vil hjem til kone og barn... eller dø for at kone og barn skal eksistere videre.
![]() |
![]() |
#246 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg lurer også på Ben. Ben var så utrolig viktig en stund, men i det siste har det vært lite fokus på han.
![]() |
#247 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ja Ben! Var han en kandidat? Jeg merker at jeg trenger litt hjelp til å samle alle trådene her altså. Det blir for komplisert for mitt lille hode.
![]() |
#248 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Nei, Ben var vel aldri en kandidat?
![]() |
#249 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Drept en person uten å angre/med vilje?
![]() |
![]() |
#250 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Vi så episoden i går og vi følte vel ikke at vi ble så mye klokere. Siden episoden het "The Candidate", så trodde jeg det kanskje bare skulle stå igjen én aktuell - men så er det jo litt tidlig det også. Lurer på om jeg skal se episoden på nytt i dag.
![]() |
#251 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Luretittel, tenker jeg.
![]() |
#252 |
Sånn passe sane
|
Godt poeng. Ja, jeg la merke til at Jack sa det på sykehuset, men glemte det i farten.
![]() |
#253 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det hadde blitt en trist slutt. Stakkars Desmond.
![]() |
#254 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Walt da? Han var jo også veldig sentral en stund. Hva skjedde egentlig med han? Noe jeg har glemt.
![]() |
#256 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ingen andre som har sett enda?
![]() |
#258 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Nei, både mann og sønn fant ut at de skulle ut. Så her sitter her og jobber og hadde gledet meg til å se Lost etterpå.
![]() |
#259 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Pelen daaah! Du må rokke om litt på prioriteringene dine nå syns jeg.
![]() |
#260 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Mann kan se en annen dag Divine. :gressenke og sett episode aleine:
![]() |
|
|