|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er her
|
Sv: Gravid og bedt på spekematDet er jo mulig å ta en telefon til vertskapet og høre om det er noe av kjøttet som er i fryst tilstand frem til selskapet? Enkelte har jo også varme karbonader og kylling til koldtbord. Jeg ville ringt om jeg var deg, de fleste ønsker jo å ha noe på bordet som alle kan spise (det er jo en av grunnene til at en sånn løsning ofte blir valgt siden de fleste liker noe av det som står på bordet).
|
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gravid og bedt på spekemat
I tillegg til at veksten eskalerer noe voldsomt etter opptining, om jeg har forstått det riktig. Men det gjelder ikke spekemat nei, da er det Toxo.
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Gravid og bedt på spekematJeg var i en bryllupsfest i fjor og der hadde de ordnet hjemmerøkt fisk (røkt småsik og småørret) til de gravide, det var aldeles nydelig og et godt alternativ til spekemat.
|
|
|
#24 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gravid og bedt på spekemat
Hum, så kanskje jeg kunne snike meg til å fryse litt westfalerskinke og fenalår ?? sikle....
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gravid og bedt på spekematDet kan være listeria i spekemat også, selv om jsangsen ikke er så stor, så er den der.
Jeg hadde enten informert vertskapet, og spurt om de hadde gravid-trygg mat, eller tatt med egen, trygg mat.
|
|
|
#26 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gravid og bedt på spekematKjenner meg ikke sikker på dette i det hele tatt, så da dropper jeg å ta noen som helst sjangser. Det blir helt fersk skinke og potetsalat på meg. Så får jeg ta igjen spekematen en annen gang. Har virkelig ikke lyst til å si ifra til vertskapet, vi kjenner dem bare veldig perifert.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gravid og bedt på spekematDa hadde jeg siktet på medbrakt mat ja.
|
![]() |
|
|