Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 10:41   #921
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Langhelg i Amsterdam i begynnelsen av juni med god venninne. Jeg gleder meg voldsomt til fire hele dager uten bleier, leverpostei og Albert Åberg!

Amsterdam er en super by å reise til.

Gammel 25-03-10, 00:58   #922
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Der var Kent-billetten oppbrukt. Men vi henger ikke med hodet, vi skal også til Amsterdam, fredag til søndag om 3 uker.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 25-03-10, 07:59   #923
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Paris med eldstejenta i august, og Dublin i høstferien.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 28-03-10, 13:12   #924
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Vi tar en tur til Kristiansand nå i begynnelsen av påsken, og selv om det ikke er langt avgårde, så skal det bli godt å komme seg bort litt. Bytur. Dyreparken. God mat og drikke. Godt selskap. Bare være sammen. Ferietid er herlig

saxpia er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 21:08   #925
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Tenerife 19. oktober.
Men først Svalbard neste tirsdag, Køben i mai og september.

Gammel 05-04-10, 18:36   #926
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

London med eldstejenta i juni

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 06-04-10, 14:37   #927
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

4 dager til Milano, Italia i slutten av september på jentetur med 3 andre vinglade damer!

Gammel 06-04-10, 15:01   #928
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på trekking i Atlasfjellene i Marokko. 11 dagers fjelltur i september med sovepose & telt. Gå opp på Toubkal. Gleder meg vanvittig!

Tar fly til Milano etterpå, tenker å ta toget til Verona og være der 2-3 dager før jeg drar hjem.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 06-04-10, 21:30   #929
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir mest misunnelig av å lese i denne tråden.

Jeg har flybilletter til jobbtur i Brønnøysund i slutten av april.

Gammel 07-04-10, 14:11   #930
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg skal på trekking i Atlasfjellene i Marokko. 11 dagers fjelltur i september med sovepose & telt. Gå opp på Toubkal. Gleder meg vanvittig!
.

Det her hørtes spennende ut! Er det en organisert tur, eller noe du/dere gjør på egenhånd?

Gammel 07-04-10, 16:47   #931
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi håper på en Gøteborg-tur (gubben og jeg bare) i pinsen.. Rhodos i juli, ellers snuser jeg på en jentetur til London i juli og en voksentur i november..

Sist redigert av livit : 07-04-10 kl 20:41.
livit er ikke aktiv  
Gammel 07-04-10, 18:04   #932
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det her hørtes spennende ut! Er det en organisert tur, eller noe du/dere gjør på egenhånd?

Det er en organisert tur, (engelsk turoperatør) men jeg drar nedover alene og blir sikkert den eneste norske. I hvert fall er det erfaringen min fra andre turer med utenlandske operatører. Gruppa vil være min. 4 personer, max 10. Tar med sovepose, mens operatøren holder telt og liggeunderlag. Det er ganske små ekspedisjonstelt med plass til 2 personer i hvert. Jeg har aldri vært over 4000 meter, så dette blir en ny erfaring! Heldigvis skal jeg på en ukes fjelltur i Italia i juni, får gå meg i form da.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 07-04-10, 18:14   #933
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Har billetter til KISS-konsert i Trondheim.
Har billetter til AC/DC-konsert i Oslo.
Har billetter til Rhodos i juni.

Corona er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 15:36   #934
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vamp konsert 22. august.

Gammel 30-04-10, 16:46   #935
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på (stort sett) alt dette.

http://www.operaen.no/Default.aspx?ID=28057

Og Iron Maiden i Bergen, ser det ut som - uten å jobbe!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 22:11   #936
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

3 uker i Spania i september. 1 uke sammen med mine foreldre, 2 uker bare jeg, kona og ungene.

2 uker i Spania i desember, fra 17-31 tror jeg det var, sånn ca. Vi og mamma og pappa blir der de to ukene, brødre mine kommer en uke midt i der.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 22:16   #937
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har billetter til fem dagers husmorferie (les: sinnsvakt heftig treffe alle på kun kort tid- tur) hjem til Norge i september.

Ellers har vi billetter til Seattle i sommer. Det blir 2,5 ukers roadtrip i den delen av USA som årets sommerferie.

Gammel 01-05-10, 00:19   #938
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Åh, nå er det bare rett over ei uke til vi drar til Rhodos

Gammel 01-05-10, 14:19   #939
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

66666yyyyyrjitiiiiiiigrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtotpoiuyuio98767 uiouyuioiå+tfju65ukiluim8o9ytp0p8iuojiiiiiiiiiiiii iiiiiiiijknfhxmvclhghjklølvbhlkjpuyuiop7yjko9u9t6f uyt5i76yd

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 01-05-10, 15:17   #940
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

66666yyyyyrjitiiiiiiigrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtotpoiuyuio98767 uiouyuioiå+tfju65ukiluim8o9ytp0p8iuojiiiiiiiiiiiii iiiiiiiijknfhxmvclhghjklølvbhlkjpuyuiop7yjko9u9t6f uyt5i76yd

Wow! Har alltid ønsket å reise dit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.