|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?
Nei, jeg har aldri vært der, men jeg har alltid drømt om å se fossefallet. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Hva er det med Bergensere og vann
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er veldig flott, men man må lukke øynene for turistmaskinen rundt for å få stemningen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
© All rights reserved
|
Har nettopp googlet og sett fantastiske bilder! Vakkert!!! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg er helt på linje med Hattifnatten. Iguassu er et sted jeg gjerne reiser tilbake til.
|
|
|
#69 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så ingen Drager.
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg synes jo ikke at det er et rart sted da, men jeg vil gjerne reise med kjæreste på kjæreste-tur til Marrakech og bo på en riad innenfor medinaen. F.eks. Riad Enija som jeg har sett i adskillige interiør-blader...
|
|
|
#71 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Den transibirske jernbane, men den er vel egentlig en turistting?!?
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 10-05-10 kl 21:48. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg vil til ytre Hebridene. Vi skulle dit i 2000, men så ble jeg gravid med Storesøster. Og vi skulle dit i 2005, men så ble det en Plutt i stedet.
|
![]() |
|
|