![]() |
#401 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Eg prøvde Harry Potter på storesøster, men da falt ikkje i smak. Så no er me godt i gang med den førsta bok i Narnia- serien. Og den får ho ikkje nok av.
#402 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storebror og jeg har begynt på Doktor Proktors prompepulver. Jeg var skeptisk, siden den framstår som litt for avansert for han. Men han har insistert siden han fikk snusen i bokas tittel. Spent på om den svarer til forventningene hans, første kapittel inneholdt ingenting om promp.
#403 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Et lite tips: Vi gjør en leseøvelse som er sånn:
#404 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Pulverheksa.
#405 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leste Bukkene Bruse på badeland i går. |
![]() |
![]() |
#406 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storesøster leser Røvet av vikinger, som var en av mine favoritter da jeg var ung lesehest. |
![]() |
![]() |
#408 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser en gammel(1952) Lassie bok |
![]() |
![]() |
#409 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Den lånte jeg på biblioteket i går, og det var visst populært. De hadde lest den i barnehagen.
#410 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og 3,5 åringen har nettopp satt i gang med Ruffen etter å ha lest Kardemomme By fra perm til perm 118 ganger. |
![]() |
![]() |
#411 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har akkurat begynt på den første Guro-boken til lillesøster (seks om 3 uker). Før det leste vi Den store boken om Knerten.
#412 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi holder på med den andre Guroboka. Både Storebror (5 år) og Storesøster (3 år) følger ivrig med.
#413 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Dummedagen leses for 5-åringen. |
![]() |
![]() |
#414 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har nettopp avsluttet Den store boka om Knerten og er godt inni Guro
#416 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Bukkene Bruse på badeland var jo riktig fornøyelig.
#417 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Annenhver kveld Prins Caspian og annenhver kveld Helter og monstre på himmelhvelvingen 3. :demokratisk:
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 15-05-10 kl 09:07. |
![]() |
![]() |
#418 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Faren og jeg slåss om å lese Charlie og Sjokoladefabrikken. Han prøver å nekte meg, men jeg snikleste i kveld, uten at faren vet det.
![]() |
#419 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser vi Heksene. Fantastisk! |
![]() |
![]() |
#420 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Hakkebakkeskogen fenger ikke helt her, så etter å ha sett at Bukkene bruse på badeland er en Rørvik bok så har vi nå bestilt den på biblioteket
![]() |
|
|