Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Oslo - hvor?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 18:36   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Shopping i Oslo - hvor?!

Som nevnt i andre tråder skal jeg, Haugtussa og Karamell på husmorferie i Oslo neste helg

Og da skal vi jo shoppe litt!

Men hvor bør vi gå?

Jeg har ikke et enormt budsjett... Og jeg er jo ikke i mål mht slanking enda, så for meg er det litt uaktuelt å bruke 2-3000 kr på ett plagg..

Eneste jeg VET jeg skal er at jeg vil innom Zara en tur, LilleVinkel (må ha meg sko..), Mango og så vil jeg et sted der de selger Mexx klær! Har funnet ei xx by mexx bukse (dongeri) jeg liker - men de hadde ikke str her på Stjørdal..(bilde av buksa ligger vedlagt)

Noen som vet HVOR i Oslo de har det?

Men hvilke butikker anbefaler du?!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg zl077_zzz_fv.jpg (16,9 KB, 11 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 18:55   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping i Oslo - hvor?!

Det er mexxbutikk på GlasMagasinet i allefall

Jeg er litt som deg. Ikke helt i mål ang figuren.. Handler en del på Oasis. Syntes de har mye fint. Ellers så er det jo å tråle kjedebutikkene på OsloCity og Bogstadveien. Pleier ha nådd over mye da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:07   #3
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

De har også en Mexx butikk på Byporten

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:15   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, da må jeg innom GlasMagasinet og Byporten iallefall

Jeg synes jo blant annet OM klærne er fine, iallefall en del av det de har. Men i og med at jeg har litt igjen mht kg så er det litt kjipt å kjøpe for store klær til 2000 kr

Gammel 01-02-07, 19:16   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oasis må dere dra på ja! Det har de på Aker Brygge, Oslo City og i Hegdehaugsveien.

Byporten er verdt å ta turen innom, og når dere er på LilleVinkel og går ned mot Zara får dere med Bogstadveien/ Hegdehaugsveien også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:28   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg tenke at vi fredagen tar taxi til toppen av Bogstadveien og får med oss den nedover. Der finne en kjedene pluss litt til. Eller mykje til.

Kor finne eg NoaNoa? Ligge det over Skandinaviske i Bogstadveien?

Gammel 01-02-07, 19:28   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg tenke at vi fredagen tar taxi til toppen av Bogstadveien og får med oss den nedover. Der finne en kjedene pluss litt til. Eller mykje til.

Kor finne eg NoaNoa? Ligge det over Skandinaviske i Bogstadveien?

Eh.. ikke sikker, men du finner det i Bogstadveien ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:32   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Eh.. ikke sikker, men du finner det i Bogstadveien ja.

Det er over en sportsbutikk. Herregud, tenk at eg veit kva det er for noke.

Gammel 01-02-07, 19:34   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøre taxi? Hvor skal dere bo egentlig???

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:36   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

KNA skansen. Taxi til øverst i Bogstadveien er ryddig og fint.

Gammel 01-02-07, 19:36   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bak slottet. Hotell KNA Scandic

Mulig vi tar en trikk ja

Men er jo litt "byete" å ta taxi

Gammel 01-02-07, 19:37   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bak slottet. Hotell KNA Scandic

Mulig vi tar en trikk ja

Men er jo litt "byete" å ta taxi

Klart vi kan, men kjære vene. Eg er taxidame.

Gammel 01-02-07, 19:39   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Klart vi kan, men kjære vene. Eg er taxidame.

Gler mæ!

Gammel 01-02-07, 19:39   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere skal "gjøre" Bogstadveien og vil raske med noe til de små også, ville jeg stukket innom Polarn o Pyret. I en sidegate befinner Sprell seg også, med kule treleker, plysjklær osv.

Gammel 01-02-07, 19:41   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Hvis dere skal "gjøre" Bogstadveien og vil raske med noe til de små også, ville jeg stukket innom Polarn o Pyret. I en sidegate befinner Sprell seg også, med kule treleker, plysjklær osv.

Spørs om de små blir nedprioritert

Gammel 01-02-07, 19:41   #16
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal dere bo bak slottet?
Da MÅ dere spise lunsj på Åpent Bakeri bak slottet.
Varm sjokolade på linje med min farmors og nydelig bakverk.
Inkognito terasse 1.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:41   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Skal dere bo bak slottet?
Da MÅ dere spise lunsj på Åpent Bakeri bak slottet.
Varm sjokolade på linje med min farmors og nydelig bakverk.
Inkognito terasse 1.

Aha!!

Høres ut som en plan

Gammel 01-02-07, 19:46   #18
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eneste shopping-gaten for meg i Oslo, er Grønlandsleiret.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:53   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Noa Noa ligger rett ovenfor Popin, HM og Voice of Europe. Lenger opp i gaten enn Zara.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:57   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ringt på forhånd til Mexx eller hvor det var Gunnis skal lete etter bukse. Det er ikke det spor hyggelig, bare ekstremt stressende å oppholde seg i området Oslo City/ Byporten.

Vil forøvrig anbefale dere å stikke innom markedet på Blå langs Akerselven på søndagen. I en gammel fabrikkhall er det masse boder med utrolig kule klær, hjemmelagde strikketing, veskedesignere, vintageklær/ vesker og sko av høy kvalitet og ikke minst utrolig hyggelig stemning. Dette markedet ligger ikke langt fra Grunerløkka med masse hyggelige lunsjsteder.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.