|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis man blir askefast, hva dekker eventuelt flyselskapet av alternative reiserutSer for meg at reiseforsikring vil bli dyrt utover nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis man blir askefast, hva dekker eventuelt flyselskapet av alternative reiserutJepp, og jeg ser at jeg ikke har forsikring utover den jeg får gjennom mastercardet, så jeg må bestille en asap.
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis man blir askefast, hva dekker eventuelt flyselskapet av alternative reiserutNei, vi har ikke reiseforsikring gjennom jobben, fordi erfaringsmessig så har alle de ansatte hatt en privat allerede. Jeg bestiller en gjennom Europeiske nå, det var ikke så innmari dyrt.
![]() |
#25 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis man blir askefast, hva dekker eventuelt flyselskapet av alternative reiserutDrømmemannen er askefast i N.Y., hotell og mat dekkes av hans reiseforsikring. SAS rebooker stadig, men er ikke villige til å prøve helt nye reiseruter (f.eks via Madrid). Hvis han velger å ikke vente til SAS finner en avgang til ham kan han få sin returbillett refundert, og er da selv ansvarlig for å dekke alternativ reiserute hjem/til Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|