|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da var jula over for denne gangVi har påskestjerne i kjøkkenvinduet, julestjerne i bast pyntet med gule påskekyllinger. Til mitt forsvar så har den hengt litt sånn halveis skjult bak gardinen siden jul, poden oppdaget den rett før påske og gjorde den om til en påskestjerne.
|
|
|
#22 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Da var jula over for denne gangJeg har plastjuletre...
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Sv: Da var jula over for denne gangJeg digger å lese sånne tråder!
|
|
|
#24 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Da var jula over for denne gangOg jeg som vurderte å fjerne påskepynten her om dagen?
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Da var jula over for denne gangVi fjerna julegardiner på stua i mars. Det tror jeg var siste spor av jul her i huset. Påskepynt kom aldri frem... (bortreist hele påska... og jula for den del)
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Da var jula over for denne gangJulegardiner? Nei det har jeg ikke sett her i huset...
|
|
|
#27 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Da var jula over for denne gangNå har jeg til og med fått vasket dem. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Da var jula over for denne gangHer i huset har vi selvfølgelig juligardinene oppe ennå, dvs julegardinene på kjøkkenet som bruker å henge helt til juli....Da kommer nemlig vårgardinene opp
|
|
|
#29 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da var jula over for denne gangVåre julegardiner ble plukket ned forrige lørdag...da var det deilig å få opp litt lysere gardiner |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da var jula over for denne gangJulekransen vår henger på ytterdøra ennå. Trøster meg med at den ser veldig lite julete ut. Verre er det at jeg i forrige uke fant en shorts og t-skjorte i barnehagens reservetøyskurv - overvintra. Tror ikke jeg gidder å ta den ut nå |
|
|
|
![]() |
|
|