Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Valg av IKEA-kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilket kjøkken liker du best?
Ädel hvit 59 56,19%
Solär hvit 31 29,52%
Annet 15 14,29%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 20:09   #41
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg av IKEA-kjøkken

Adel var finest, men nå er jeg litt gammeldags der... Vi har akkurat begynt nedriving av vårt 20 år gamle kjøkken og skal ha Lidingø.

Gammel 23-01-08, 23:16   #42
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble så hektisk i morges, at jeg ikke rakk å sjekke svarene før jeg hastet avgårde til helsestasjon, byen, barnehage og IKEA.
Men i alle fall: Valget falt på Solär, og jeg tror det kommer til å bli veldig bra.
Gleder meg til å få nytt kjøkken.

Og ja, vi har bestilt skuffer i allmass!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 18:49   #43
Left
Passiv

Standard

Synes egentlig begge er fine jeg, men en ting jeg vil råde deg til er å ha sokkel i stedet for bein på benkeskap.

Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:47   #44
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Synes egentlig begge er fine jeg, men en ting jeg vil råde deg til er å ha sokkel i stedet for bein på benkeskap.

Man har vel begge deler, har man ikke? Justerer høyden ved hjelp av beina, og tetter til med sokkel hvis man vil ...

Gammel 25-01-08, 00:19   #45
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Man har vel begge deler, har man ikke? Justerer høyden ved hjelp av beina, og tetter til med sokkel hvis man vil ...

Jo det har man Man dekker til med sokkel (hvis man som meg IKKE synes bein er fint og/eller upraktisk), i allefall i følge min mann som har satt inn en innredning for en kunde i dag og sittet her og glana på Ikeakjøkkner med meg i to timer nå. (Ganske romantisk å planlegge kjøkken egentlit )

Gammel 25-01-08, 21:13   #46
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Godt valg, Fadese. Nå gleder jeg meg til å se resultatet.
Det er obligatorisk med bilder når man har spurt FP om råd, vettu.

Gammel 25-01-08, 21:50   #47
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri ha profilerte kjøkkendører mer, for jeg hater å vaske mer enn høyst nødvendig, så da kan du jo gjette hva jeg stemte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:53   #48
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh … Når man for en gangs skyld ikke leser tråden før man svarer …

Gratulerer med valg av kjøkken, i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 00:20   #49
tutta
Passiv

Standard

Stemte Ädel.
Har Ädel selv i kremfarge. Liker dog frontene bedre i hvitt, men det er ikke vi som har satt opp kjøkkenet.

Jeg likte Solär veldig godt helt til jeg så kjøkkenet irl. Da fant jeg ut at skapene var helt hvite uten de stripene som er etter der etter de intergrerte håndtakstripene og da blir det ingen helhet for meg i kjøkkenet...

Kvik sitt kjøkken som likner på Solär sitt har de intergrerte håndtakstripene og det synes jeg er rå lekkert!!!

Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:53   #50
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen kan kanskje låse spørreundersøkelsen? Det ser ut til at Fadese har kommet til en konklusjon.

Gammel 02-04-10, 22:02   #51
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg ville valgt Solär. Den andre har sånne felt (vet ikke hva de heter på interiør-finspråket) som gir en horisontal kant (les: støvsamler) nederst, som man må bruke q-tips omtrent for å holde ren. Resultatet blir en grå stripe/skygge på den nederste linjen. Vertikale riller eller kanter gir ikke samme problem som horisontale.

I tillegg er det lekkert med de integrerte håndtakene!

Niks. Har ingen problemer med støv i kantene. Jeg var redd for det, men de er ikke dype, og dessuten er de avrundede.

Jeg ville ikke hatt integrerte håndtak, da får man svarte merker i grepet etterhvert.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:08   #52
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Fadese - det er vel på tide å vise fram bilder??

Gammel 03-04-10, 00:38   #53
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

.......

.....ups, gammel tråd

Sist redigert av Prilla : 03-04-10 kl 01:42.
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 01:10   #54
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Fadese - det er vel på tide å vise fram bilder??

Sånn ble det: http://www.foreldreportalen.no/forum...chmentid=21839.

Men nå har vi flyttet, og har et helt annet kjøkken.

Gammel 09-04-10, 00:29   #55
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint! Hva slags lampe er det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.