Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En nespressojomfu melder sin ankomst ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-10, 14:35   #21
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En nespressojomfu melder sin ankomst ...

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Til vanlig kaffe bruker vi stort sett lungovariantene, til latte bruker jeg arpeggio, ristretto, roma, indrya, dulcao og rosabaya. Mitt beste tips er å kjøpe tilbudspakken man får tilbud om når man registrerer seg for første gang og prøve litt forskjellig.

Jeg fikk ikke noe slikt tilbud, men det fulgte 16 kapsler med maskinen.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 16:02   #22
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Dulsao er den jeg bruker mest akkuratt nå også, men i vanlig espresso, gjerne en dobbel. :nyter:

Gammel 15-02-10, 16:02   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sjekk papirene som var med permen som følger pakka. Der står det om tilbudet.

Gammel 15-02-10, 21:27   #24
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Tilbudet fant jeg på nett. Når jeg skulle bestille kapsler og melkeskummer.
www.nespresso.no

Jeg har smakt den røde kapslen i dag. Veldig god og ikke koffein i tror jeg.
Gleder meg til å høre mannens dom i morgen tidlig.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:24   #25
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sida dette er en jomfrutråd; Kva slags maskin er heilt god nok? Eg er glad i kaffi, vil gjerne ha melkeskummer ved siden av og ikkje minst; har berre ei lommebok den skal passe...

Gammel 22-03-10, 22:09   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Sida dette er en jomfrutråd; Kva slags maskin er heilt god nok? Eg er glad i kaffi, vil gjerne ha melkeskummer ved siden av og ikkje minst; har berre ei lommebok den skal passe...

Jeg ville kjøpt denne. Finnes i rød også.
Koster 2500 kr med steameren.

Nespresso Citiz&Milk D120

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...itiz-milk-d120

Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 23:10   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den over her. Veldig fornøyd!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 03:42   #28
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ville kjøpt denne. Finnes i rød også.
Koster 2500 kr med steameren.

Nespresso Citiz&Milk D120

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...itiz-milk-d120

Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.

Den er kjempefin i rød.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.