|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere vare på barneklær?Jeg tar vare på bittelitt, det aller meste selges/gis bort/ går til Fretex. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tar dere vare på barneklær?Jeg har virkelig aldri savnet mine gamle klær. Så det er ikke nødvendigvis barnemishandling å gi dem bort, altså.
|
|
|
#63 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tar dere vare på barneklær?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere vare på barneklær?Egentlig er det mer på grensen til uheldig for barnet OM det er tatt vare på...
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tar dere vare på barneklær?Vi hadde stor glede av søttitallets oransje og knallgrønne trange sparkebukser i frotté til Glitterbarnet som var av den lange og slanke typen. Moderne sparkebusker hadde omtrent alle ballongfasong, og han endte opp med beina fanget inni.
|
|
|
#66 |
|
Drømmer
|
Sv: Tar dere vare på barneklær?Jeg tar vare på dyre klær og strikkaklær. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Tar dere vare på barneklær?Selvsagt ikke tvang, bare litt sånn ekstra skapfyll, jeg tok nok mot litt mer enn jeg ble å bruke ja... Jaja, leverer det glatt videre til min bror, det var da hans tøy som baby (som vi fikk låne fordi vi fikk en sønn) og nå har jeg fått en nevø
|
|
|
#68 |
|
Borte
|
Sv: Tar dere vare på barneklær?
Vi også.
|
|
|
#69 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tar dere vare på barneklær?De ytterst få klærne etter broren min og meg har vi bare fått tilbud om, ingen tvang eller sure miner. Ikke det at jeg ville blitt lei meg om det ikke var noe, men det var da veldig morsomt at det fantes noen plagg og at de var fine å bruke. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Tar dere vare på barneklær?Tar vare på noen få plagg fra som jeg synes er spesielt fine. Ting som er sydd for eksempel. Hjemmestrikkede ting er ofte så velbrukte at de går i arv til noen andre for å "brukes opp" med det samme. De fleste andre klær gis bort og det som er for utvasket går i søpla. |
|
|
|
![]() |
|
|