|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDa er langkjøringen unnagjort også, fytti det var slitsomt. Hele 7 timer bak rattet, hvorav rundt 4 av dem ble tilbragt på diverse holkeglatte skogsveier rundt i Kongsvinger/Magnor-distriktet. Det var veldig lærerikt, både med tanke på føre, hvordan man blir når man blir sliten, vurdering av trafikkbildet i forhold til forbikjøring og omstilling til ulike kjøremønstre på ulik vei.
|
|
|
#402 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glitterchick gets her license
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kongsvinger, min barndoms hjemby
|
|
|
#405 |
|
Superbasinella
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDa har jeg pløyd meg igjennom tråden din. |
|
|
|
|
|
#408 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDa har jeg vært på en av de siste kjøretimene mine, og ikke kjørt ned en barselgruppe på Grefsen. Jeg har til og med skravlet meg ned hele Bogstadveien uten å gjøre feil.
|
|
|
#410 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDatoen er hemmelig, men det er ikke så lenge til.
|
|
|
#413 |
|
Superbasinella
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg forstår veldig godt at du ikke vil fortelle datoen. Jeg har kun fortalt de nærmeste av familie og venner at jeg tar kjøretimer. Hadde jo mest lyst å rope ut til hele verden at jeg har tatt teoriprøven, men jeg orker ikke at folk skal mase på meg. Jeg vil gjøre dette i mitt eget tempo. |
|
|
|
|
|
#418 |
|
Quiet, please
|
Sv: Glitterchick gets her licenseOi, Bogstadveien, ja.
|
|
|
#419 |
|
Glamorøs
|
Haha! Det er over ett år siden jeg tok trafikalt grunnkurs. Første kjøretimen min hadde jeg i slutten av apil i fjor.
|
|
|
#420 |
|
Quiet, please
|
Kremt, noen hadde amerikansk førerkort og skulle bare kjøre opp for å få norsk, men rakk det bare akkurat innen fristen (1 år etter hjemreise + 3 måneders utsettelse pga. behandlingstid, venteliste for oppkjøring osv.).
|