|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg sier egentlig som Mim og MinaX at jeg føler at jeg har det bra. Mine perfekte hverdager kommer når jeg har sovet godt og vi får en grei morgen. Når ingen har planer etter jobb/SFO slik at vi har en rolig ettermiddag sammen, spiser middag, har tid til lekser og til prating. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det ville vært å jobbe kanskje tre dager i uka, fra ti til to. Og tjene dritbra. He he. Kan nok ikke forenes de to der.
![]() |
#43 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Når dagen flyter greit og jeg har overskudd, da har jeg en perfekt hverdag. Som flere nevner i tråden er søvn en viktig indegriens, en god natts søvn gjør alt så mye bedre. I tillegg skulle jeg gjerne hatt en ekspressbuss til jobb eller hvertfall inn til byen, så jeg slapp å kjøre bil. Eller kanskje et tog? Økonomi var jo ikke begrensende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det meste går greit, dersom man har helsa i behold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Er det satt å være fornøyd? Damn...!
![]() |
#46 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Hverdagene våre er ganske bra, med unntak av én ting; VINTER! Hvis det var sol og varmt hver dag ville vi fått økt livskvalitet, hvor vi kunne lekt ute etter barnehage og jobb. Men det er egentlig det eneste jeg er misfornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Er vel rimelig fornøyd, men kunne gjerne tenkt meg en litt romsligere økonomi. Litt for lenge siden frisør, litt for mye gamle/slitte klær og litt lite reising. Litt mer overskudd hadde vært fint, selv om jeg ikke kan klage sånn sett. Ikke så lenge siden vi flyttet så skulle gjerne hatt det gamle nettverket mitt rundt meg her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?At alle i huset kunne sove til kl 8 (utopi da skolen starter kl 8.10, men hey, det er jo lov å drømme). Vi skulle kle på oss i full harmoni og spise en god frokost før alle ble levert hver til sitt. Jeg skulle ideelt sett jobbet fra kl 10 til 13, slik at jeg fikk gjort unna ærender, trent, tatt en liten lur eller bare lest litt før barna ble hentet kl 15. Da skulle vi spise ferdig middag (hvem skulle laget den tro?) før vi gikk ut og lekte, spilte spill, dro på aktiviteter, besøk el.l. fram til barne-tv. Da roet alle seg ned med kveldsmat før barna la seg stille og rolig uten all verdens dikkedarer. Huset skulle imens bli ryddet og rengjort (igjen, hvem skulle gjort det?) slik at mor og far kunne slappe av med en prat, en bok, TV, film eller PC. Før man ideelt sett oppdaget at alt var klart til morgenen etter (noen som vil være min Skybert?) slik at man kunne ta et bad eller en dusj før dampende sex og samtidig komme seg i seng i "kristelig" tid! Og få minst 9 timer skjønnhetssøvn.
![]() |
Emneord |
hverdag |
|
|