|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag ville være som nå, med et par små justeringer. Det vil si meg i studier (etter hvert jobb) som jeg trives med, harmoniske unger, og god tid sammen. Friske og raske. Hvor vi er i verden spiller mindre rolle, så lenge vi har det fint sammen.
![]() |
#22 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Romslig økonomi, god helse, en mann som "ser" og tar ansvar og unger som ikke krangler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Mer penger, mindre jobb, vaske/rydde/strykehjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg elsker livet mitt som det er nå, og ville ikke endret på noe. Eller jo, jeg skulle ønske at arvingen ikke var allergisk mot hest, så jeg fortsatt kunne drevet med hester. Bortsett fra det vil jeg ha det som vi har det.
![]() |
#25 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg skulle ønske at døgnet hadde flere timer, eller at arbeidsdagene var litt kortere. Synes hverdagsettermiddagene våre blir litt hektiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg har den perfekte hverdag, virkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?En hverdag vil vel si en dag med jobb.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Akkurat nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag for meg er egentlig sånn som vi har det nå, med få endringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte hverdag er nå... men med ett hjem i stedet for to, og med et bedre liv for mellomste sønnen min enn han har i dag. Kunne selvsagt ønsket meg forskjellig annet og, men det er materielle ting og betyr egentlig lite så lenge vi har så vi klarer å få det til å gå rundt hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det største savnet mitt i hverdagen er egentlig mer fritid, som igjen ville gitt litt mer overskudd. Også er jeg godt forsynt med vinter nå og lengter etter våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Det er mulig jeg er skikkelig rar, men jeg synes hverdagen er ganske perfekt som den er. Vi ler fra magen hver dag, vi har det kjekt sammen, får betalt regningene, elsker hverandre, har friske unger, er friske selv og har mulighet til å gjøre kjekke ting innimellom. Interessante jobber, godt nettverk. Vi har det utrolig bra, altså. :takknemlig: Ikke er det krig, sult, krig, tsunami, jorskjelv eller noe. Bare god gammeldags forutsigbar trygghet med kjempefin mann som er snill og pen.
![]() |
#33 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Begynne på jobb kl 9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg er ganske langt unna den perfekte hverdagen for tiden.
![]() |
#35 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Jeg hadde først og fremst ønsket meg en bedre og mer stabil helse. Ellers er jeg utrolig heldig og har alt jeg trenger på de fleste områder i livet.
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Å våkne uthvilt, sprette opp, møte et blidt tryne i speilet... det hadde vært noe. Effektiv morgen, samarbeidsvillig familie og så å kunne gå til jobb... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Den perfekte dagen min melder seg minst en gang i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Akkurat nå ønsker jeg inderlig at vi blir ferdige med melkegraven til magen blir så stor at jeg ikke greier melkinga lenger ( skjer en gang i løpet av mai/juni) slik at hverdagene kan fortsette som normalt, men med en arbeidsstilling som gir et helt annet framtidsperspektiv.
![]() |
![]() |
#39 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?Nå ønsker jeg meg veldig et hus. Om 4 dager er vi husløse.... En bil til,romslig økonomi og korte arb.dager. 6 timers dag og jobbe 4 dager i uka. Vi har hatt to slitsomme år,og nå står livet litt på vent til vi finner ut hvor vi skal bo.
![]() |
#40 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva ville vært den perfekte hverdag for deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hverdag |
|
|