Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du sett Saddam-videoen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Har du sett hengingen av Saddam?
Ja 26 18,06%
Nei 118 81,94%
Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 14:38   #101
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett Saddam-videoen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kvakk!? Jeg håper du tuller nå.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:30   #102
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir fysisk dårlig av å se blodige bilder og voldelige handlinger på nyheter på Tv. Liker best å oppdatere meg per nett for da slipper jeg å bli overrasket av bilder av døde barn eller hengninger på denne måten. Jeg har ikke sett den videoen og vil ikke på noen måte se den heller. Det byr meg fysisk imot.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 08:19   #103
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg har ikke sett den. Jeg har ikke hatt lyst til det heller. Jeg har ingen interesse av å se at et menneske blir drept. Jeg ser ikke nyhetsverdien i det og jeg forbinder hele greia med grafsing og sensasjonslyst. Jeg skjønner heller ikke hvorfor man kan ha lyst til å se det. Hvorfor er man nysgjerrig på å se hvordan det ser ut når mennesker blir drept? Absurd.

Nemlig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 09:59   #104
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei - ikke interesse eller lyst til å se den.

Gammel 11-01-07, 10:06   #105
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva sa du nå??

Kvakk!? Jeg håper du tuller nå.

Åh, KÅMM ÅNN, jenter!

Gammel 11-01-07, 20:40   #106
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åh, KÅMM ÅNN, jenter!

Jeg unnskylder meg med at klokka var 0654 når jeg skrev innlegget.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 21:47   #107
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg unnskylder meg med at klokka var 0654 når jeg skrev innlegget.

Kan hende jeg er både treig og dom, men jeg har fortsatt ikke klart å lese den kommentaren som annet enn antisemittistisk, og kunne godt tenkt meg en avklaring dersom den ikke var ment sånn.

Gammel 11-01-07, 22:19   #108
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan hende jeg er både treig og dom, men jeg har fortsatt ikke klart å lese den kommentaren som annet enn antisemittistisk, og kunne godt tenkt meg en avklaring dersom den ikke var ment sånn.

Det gjorde jeg også, men regner med at hun tulla. Og at jeg ikke tok spøken. Selv om jeg ikke nødvendigvis syns man spøker med slikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:54   #109
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror hun mente folk generelt, i motsetning til en bestemt folkegruppe/religion. :håper det beste:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 14:34   #110
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja. Men kan ikke si jeg så noe særlig.....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 00:59   #111
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg har styrt unna, har ingen dragning mot å se det. Jeg vil ikke meg selv så vondt.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 00:05   #112
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Etter de siste dagers hendelser på skoler rundt omkring kan det virke som det er litt for mange som har sett den ...

Gammel 14-01-07, 15:36   #113
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sett den og får fortsatt sove. Verden er ikke bare et bra sted, og jeg kan ikke si jeg tenkte så mye på hvorvidt jeg skulle velge å se den eller ikke.
Den lå der og jeg trykket. Liker å vite hva som er fakta og forholde meg til det uansett hvor stygt det er. Denne var stygg. En barbarisk avretning av en barbarisk mann.
Jeg vet ikke om jeg syntes det var riktig å henge han, men sånn ble det. Jeg vil alltid se sannheten uansett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:37   #114
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Etter de siste dagers hendelser på skoler rundt omkring kan det virke som det er litt for mange som har sett den ...

Dessverre.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:19   #115
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei jeg har ikke sett den, og har ikke noe ønske om å se den.

Gammel 16-01-07, 09:59   #116
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

esme sa det veldig klokt. Det vrenger seg i magen min berre ved tanken på å sjå (eller lese detaljane for den saks skuld).

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 10:39   #117
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

har ikke sett den, og ønsker ikke å se den.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 03:46   #118
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Niks og det kan jeg godt være foruten. Fantasifull nok som det er.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 07:33   #119
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Har ikke sett den, og ønsker det heller ikke.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 07:56   #120
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste det også slik, men valgte å holde kjeft og heller opplyse litt om jødedommen.

Antisemitisme er jo nesten politisk akseptert i dag. Det er skremmende.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.